راه‌اندازی پایگاه سنجش بینایی در محله صفا
راه‌اندازی پایگاه سنجش بینایی در محله صفا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت : در راستای پیشگیری از تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی کودکان،   سرای محله صفا  به عنوان پایگاه ارائه خدمات بینایی سنجی  به کودکان ۱ تا ۱۰ سال اختصاص یافته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت : در راستای پیشگیری از تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی کودکان،   سرای محله صفا  به عنوان پایگاه ارائه خدمات بینایی سنجی  به کودکان ۱ تا ۱۰ سال اختصاص یافته است.  

وی افزود: شهروندان می توانند با در دست داشتن اصل یا کپی شناسنامه به سرای محله صفا مراجعه و از طرح غربالگری بینایی کودکان بهره‌مند شوند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : با توجه به اینکه، کودکان یکی از مخاطبان اصلی سرای محلات هستند، در نتیجه در نظر داریم، پایگاه سنجش بینایی کودکان را برای شناسایی و درمان تنبلی چشم کودکان در سرای محلات راه‌اندازی کنیم.

فاصله سنی ۳ تا ۶ سال از لحاظ شناسایی و درمان اختلالات بینایی دوران طلایی محسوب می‌شود، بنابراین اهمیت و ضرورت انجام غربالگری بینایی کودکان و مراجعه خانواده‌ها به پایگاه‌های سنجش، مورد تأکید است.

انتهای پیام/