استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس شهر تبریز
استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس شهر تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از آماده باش کامل و استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس شهر و همزمان با آغاز بارش باران و نزول رحمت الهی خبر داد. به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب افزود: از صبح امروز و با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از آماده باش کامل و استقرار نیروهای خدمات شهری در نقاط حساس شهر و همزمان با آغاز بارش باران و نزول رحمت الهی خبر داد.

به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با اعلام این مطلب افزود: از صبح امروز و با آغاز بارش باران نیروهای خدمات شهری به صورت آماده باش بوده در نقاط حساس شهر مستقر هستند.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص انجام مواجه با روان آب های سطحی در زیرگذرها و نقاط حساس شهر افزود: نیروهای خدمات شهری با اولویت استقرار در نقاط حساسی مانند زیرگذرها و محل های پر رفت آمد به صورت آماده باش و با تجهیزات مناسب در این مکان ها حضور دارند.

عباس نژاد گفت: رفع آبگرفتگی های احتمالی همواره مورد توجه ستاد معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز بوده است و در این راستا رفع ایرادات احتمالی تجهیزات مورد نیاز مناطق دهگانه مورد تاکید بوده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش گفت: حضور میدانی نیروهای زحمت کش خدمات شهری مناطق دهگانه در سطح شهر و رفع سریع مشکلات احتمالی ناشی از بارش ها وظیفه بی منت خادمان مردم تبریز در حوزه خدمات شهری است.