نام‌گذاری پاتوق محله مینابی منطقه ۱۵ به نام شهیدان محمدی مزرعه شاهی
نام‌گذاری پاتوق محله مینابی منطقه ۱۵ به نام شهیدان محمدی مزرعه شاهی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این راستا پاتوق محله مینابی به نام شهیدان امیرخسرو و حمید محمدی مزرعه شاهی نامگذاری شد. این اقدام با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این راستا پاتوق محله مینابی به نام شهیدان امیرخسرو و حمید محمدی مزرعه شاهی نامگذاری شد. این اقدام با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان است تا با مجاهدت و ایثارگری شهیدان آشنا شوند و چراغ پر فروغ شهدا روز به روز روشن‌تر شود.

این هشتمین نامگذاری است که  در سال ۱۴۰۲ به نام شهدای معظم و گرانقدر میهن اسلامی در این منطقه انجام شده است و با این نام‌گذاری، تعداد کل معابر نامگذاری شده منطقه ۱۵ به نام شهدا و اسامی ارزشی به ۱۴۰۵ معبر می‌رسد.

مراسم رونمایی از تابلوی شهیدان امیرخسرو و حمید محمدی مزرعه شاهی با حضور خانواده معظم شهید، رئیس اداره ایثارگر منطقه، شهردار ناحیه یک و معتمدین محل برگزار شد. شهید امیرخسرو محمدی مزرعه شاهی پاسدار هشت سال دفاع مقدس در عملیات والفجر ۴ و شهید حمید محمدی مزرعه شاهی بسیجی دفاع مقدس در عملیات نصر یک به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/