چاپ هرگونه نشریه مکتوب در شهرداری به استثنای روزنامه همشهری ممنوع است
چاپ هرگونه نشریه مکتوب در شهرداری به استثنای روزنامه همشهری ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی تبصره یازدهم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران، اظهار کرد: مناطق۲۲گانه، معاونتها، ادارات کل، سازمانها، شرکتها و موسسات تابعه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی تبصره یازدهم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران، اظهار کرد: مناطق۲۲گانه، معاونتها، ادارات کل، سازمانها، شرکتها و موسسات تابعه و وابسته شهرداری تهران موظفند با رعایت صرفه و صلاح اقتصادی و کیفیت مناسب کلیه خدمات و امور چاپی خود را به موسسه همشهری، باغ کتاب ومرکز ارتباطات و امور بین الملل واگذار کنند.

وی تأکید کرد: چاپ هرگونه نشریه مکتوب در واحدهای ستادی، مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه و وابسته به شهرداری تهران به استثنای روزنامه همشهری ممنوع است.

آخوندی ادامه داد: کلیه واحدهای اجرایی شهرداری تهران موظفند، حداکثر تا یک درصد (۱%) از اعتبارات هزینه ای اجرای برنامه و پروژه های غیرمستمر تملک دارایی های سرمایه ای را با هماهنگی، نظارت و تایید دبیرخانه دائمی شورای ارتباطات و اطلاع رسانی شهرداری تهران برای اقدامات رسانه ای و اطلاع رسانی دستاوردهای همان طرح هزینه کنند.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در تشریح تبصره دوازدهم لایحه بودجه نیز گفت: به شهرداری تهران در این تبصره اجازه داده می شود در مواقع بحران از محل تملک دارایی سرمایه ای برای عادی سازی شرایط و کنترل وضعیت اقدام کند.

وی همچنین با اشاره به موضوع تبصره سیزدهم لایحه تصریح کرد: شهرداری تهران موظف است با مدنظر قرار دادن صرفه و صلاح در معامله با وزارت خانه ها، نهادهای دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی، سقف مشخص را رعایت کند که در معامله با وزارت خانه ها سقف در بخش املاک ۴۵۰ میلیارد تومان و سایر معاملات ۳۰۰ میلیارد تومان و در بخش خصوصی، سقف املاک ۲۵۰ میلیارد تومان و سایر معاملات ۱۸۰ میلیارد تومان است.

لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ساختار پرداخت دیون در بودجه سال قبل نیز بود و ارقام افزایش یافت، گفت: هزار میلیارد تومان در اختیار شهردار بود که به سه هزار میلیارد تومان رسید و از سه هزار میلیارد تومان به بالا در اختیار شورا بود تا مطالبات وصول شود.

ناصر امانی در ادامه تبصره چهاردهم را نیز تشریح کرد و گفت: شناسایی آثار مالی تخفیفات و بهره برداری از املاک و مستغلات و وسایط نقلیه شهرداری موضوع تبصره چهاردهم لایحه بودجه است.

انتهای پیام/