تداوم بهسازی و ساماندهی پارک دانشجو
تداوم بهسازی و ساماندهی پارک دانشجو

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ گفت: با ساماندهی پارک دانشجو، علاوه بر تکمیل بسترهای مورد نیاز دانشجویان در این پارک موضوعی، زمینه برای استفاده حداکثری و بیش از پیش شهروندان در اوقات فراغت فراهم می‌شود. به گزارش شهریار، محمد حسین زاده اظهار کرد: با مساعد شدن شرایط جوی، عملیات بهسازی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ گفت: با ساماندهی پارک دانشجو، علاوه بر تکمیل بسترهای مورد نیاز دانشجویان در این پارک موضوعی، زمینه برای استفاده حداکثری و بیش از پیش شهروندان در اوقات فراغت فراهم می‌شود.

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده اظهار کرد: با مساعد شدن شرایط جوی، عملیات بهسازی و ساماندهی پارک دانشجو توسط عوامل اجرایی این منطقه از سرگرفته شده است.

حسین زاده افزود: در این راستا، ساخت سکوهای نشیمنگاهی، تکمیل آلاچیق ها، نصب پایه چراغ‌ها و راه اندازی سیستم روشنایی، از جمله اقدامات در دست اجرا می باشد که توسط حوزه فنی و عمرانی منطقه عملیاتی شده است.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: ساماندهی پارک ۱۴ هکتاری دانشجو در منتهی علیه ضلع شمالی شهرک خاوران و در مجاورت دانشگاه تبریز علاوه بر تکمیل بسترهای مورد نیاز دانشجویان در این پارک موضوعی، زمینه را برای استفاده حداکثری و بیش از پیش شهروندان در اوقات فراغت فراهم خواهد ساخت.