حضور میدانی مدیریت شهری به ویژه اهتمام کارگران شهرداری در بارش‌های اخیر ستودنی است
حضور میدانی مدیریت شهری به ویژه اهتمام کارگران شهرداری در بارش‌های اخیر ستودنی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج جواد چپردار اظهارداشت: در بازدیدهای میدانی در معیت مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیریت میدانی بارش‌های اخیر قابل توجه بود. وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در جهت رفع نواقص و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج جواد چپردار اظهارداشت: در بازدیدهای میدانی در معیت مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیریت میدانی بارش‌های اخیر قابل توجه بود.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در جهت رفع نواقص و احصا تعهدات پیمانکاران و مدیریت شهری به قشر کارگری خدمات شهری و فضای سبز، بودجه سال ۱۴۰۲ را دو یا سه ماهه و استمرار بهره‌مندی از آن را منوط به بررسی و تائید کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری نموده است.

چپردار ضمن تشکر و قدردانی از خدمات ارزشمند مدیریت شهری و پیمانکاران گفت: ولیکن این شورا بنا دارد تا تعهدات فی ما بین کارکنان، شهرداری و پیمانکاران را برابر قراردادهای حقوقی و مقررات ممیزی نماید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: حقوق شهروندان، کارگران و پیمانکاران وجوه و اضلاع مورد بررسی این فرایند هستند که تعهد نموده‌ایم در سه ماهه اول سال آتی با دقت و اهتمام ویژه به آن بپردازیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: با نهایت احترام و تمنا از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم فهیم به ویژه صاحبان قلم و خبر در اصلاح امور خدماتی شهر بهره برده و خواهیم برد.

چپردار در پایان تأکید کرد: وجود نقائص در این حوزه مغایرتی با قدردانی از خدمات ارزشمند مدیران خدوم، پیمانکاران متعهد و کارگران عزیز نداشته و نظارت، ممیزی و اصلاح امور جاری در حوزه خدمات شهری جزء مطالبات اولویت دار مردم و برنامه‌های اصلی و قطعی شوراست.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱