استفاده بیش از ۱۷ هزار تن آسفالت برای معابر منطقه ۲
استفاده بیش از ۱۷ هزار تن آسفالت برای معابر منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برای آسفالت ریزی معابر سطح حوزه این منطقه در شش ماهه اول ۱۴۰۲ افزون بر ۱۷ هزار تن آسفالت استفاده شده است.  به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: در راستای سهولت تردد شهروندان از معابر شهری تحت پوشش این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: برای آسفالت ریزی معابر سطح حوزه این منطقه در شش ماهه اول ۱۴۰۲ افزون بر ۱۷ هزار تن آسفالت استفاده شده است.

 به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: در راستای سهولت تردد شهروندان از معابر شهری تحت پوشش این منطقه و آسفالت ریزی شریان‌های اصلی و فرعی در طول شش ماهه اول ۱۴۰۲، از ۱۷ هزار و ۶۶۰ تن آسفالت استفاده شده است.

شهردار منطقه ۲ افزود: بیشترین حجم آسفالت ریزی برای آسفالت جاده دسترسی باغ موزه دفاع مقدس و برای باند کندرو جاده ائل گلی در حدفاصل فلکه خیام و گلشهر استفاده شده است.

وی افزود: همچنین آسفالت ریزی کوی های میخک و فارابی، کوی دانش، شیرازی و کوی فردوس از محلات ائل گلی، کوی بنفشه و عزتی از کوچه های شهرک زعفرانیه، گلستان پرواز، مائده یاغچیان، کاج ویلاشهر و… نیز در همین مدت آسفالت ریزی شده و این فعالیت در سایر معابر شهری منطقه ۲ همچنان ادامه دارد.