نقاط حادثه‌خیز منطقه ۱۰ شناسایی و رفع خطر شد
نقاط حادثه‌خیز منطقه ۱۰ شناسایی و رفع خطر شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۰ تهران، «مهدی  اخ‌الصنایع» با بیان اینکه مهم‌ترین اقدامات پیشگیرانه در حوزه تصادفات درون‌شهری، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز است، گفت: هدف از اصلاح هندسی معابر شهر، بازگشایی گره‌های ترافیکی، سهولت در حرکت وسایل نقلیه، دسترسی بهتر و آسان به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۰ تهران، «مهدی  اخ‌الصنایع» با بیان اینکه مهم‌ترین اقدامات پیشگیرانه در حوزه تصادفات درون‌شهری، شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز است، گفت: هدف از اصلاح هندسی معابر شهر، بازگشایی گره‌های ترافیکی، سهولت در حرکت وسایل نقلیه، دسترسی بهتر و آسان به شبکه معابر اصلی و افزایش ایمنی عابران پیاده است.

وی افزود: پس از نیازسنجی و مطالعات کارشناسی صورت گرفته، طرح ایمن سازی در نقاط حادثه خیز این منطقه اجرایی شد که تاکنون ۹ نقطه حادثه‌خیز در سطح منطقه شناسایی شده و از این تعداد ۶ مورد اصلاح شده و ۳ مورد باقیمانده تا پایان سال رفع خطر می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: در راستای حذف نقاط حادثه خیز و بهسازی تقاطع‌ها، اصلاح هندسی تقاطع خیابان‌های گلکار- مرتضوی پس از اخذ مصوبه از پلیس راهور منطقه در دستورکار قرار گرفت.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه حجم کار حدود ۷۳ متر است، گفت: این اصلاح هندسی در ابتدا به صورت خشکه‌چینی اجرا و پس از طی دوره آزمایشی اجرای عملیات تثبیت آن آغاز شد.

وی اظهار کرد: در رفع نقاط حادثه‌خیز و آرام سازی ترافیکی اقدام‌هایی اعم از نصب دوربین‌های ثبت تخلفات و کنترل سرعت و نظارت تصویری، خط‌کشی محوری، کف‌نوشته، اجرای سرعتگاه و سرعت‌گیر و جمع‌آوری و نصب تجهیزات ترافیکی، تعمیر و نگهداری پل‌های عابر پیاده، نرده‌کشی، تأمین روشنایی در نقاط فاقد روشنایی، نصب چراغ و علائم راهنمایی انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به‌ویژه رعایت سرعت مجاز، حرکت بین خطوط و پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی توسط رانندگان وسایل نقلیه، موجب کاهش تصادفات و تلفات رانندگی در تمامی معابر سطح شهر می‌شود.

انتهای پیام/