استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در منطقه ۱۰ اصفهان
استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در منطقه ۱۰ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نشستی با سرمایه‌گذاران حوزه مسکن اصفهان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنیم. وی افزود: ابتدای این جلسه چند نفر از سرمایه‌گذاران حوزه مسکن با اشاره به بعضی از موانع به بیان دغدغه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نشستی با سرمایه‌گذاران حوزه مسکن اصفهان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنیم.

وی افزود: ابتدای این جلسه چند نفر از سرمایه‌گذاران حوزه مسکن با اشاره به بعضی از موانع به بیان دغدغه‌های خود در حوزه ساخت‌وساز در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان پرداختند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بسیاری از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران در حوزه ساخت‌وساز و مسکن به‌حق است و ما از تمام این ظرفیت‌ها برای تسهیل این امور استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به‌دلیل قرار گرفتن در موقعیتی خاص ظرفیت‌های بسیار خوبی برای حوزه مسکن دارد و سرمایه‌گذاران باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

صیرفی‌نژاد از برگزاری جلسات فصلی با سرمایه‌گذاران حوزه مسکن خبر داد و گفت: امیدواریم با تعامل دو طرفه، منطقه ۱۰ اصفهان به منطقه‌ای نمونه در حوزه ساخت مسکن تبدیل شود.