دیدار جمعی از مدیران منطقه۹ با خانواده شهید والامقام «یعقوب علوی مرجانی»
دیدار جمعی از مدیران منطقه۹ با خانواده شهید والامقام «یعقوب علوی مرجانی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری منطقه۹ با حضور در بیت شهید والامقام یعقوب علوی مرجانی با مادر این شهید سرافراز دیدار کردند. به گزارش شهریار، همزمان با هفته بسیج، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری منطقه۹ در راستای کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان با حضور در منزل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری منطقه۹ با حضور در بیت شهید والامقام یعقوب علوی مرجانی با مادر این شهید سرافراز دیدار کردند.

به گزارش شهریار، همزمان با هفته بسیج، جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری منطقه۹ در راستای کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان با حضور در منزل شهید یعقوب علوی مرجانی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

در این دیدار بهرام نصیری ازآزادگان سرافراز این منطقه با اشاره به مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان سرافراز اسلام در جبهه های حق علیه باطل و ضرورت توجه به نام و یاد شهدا خاطرنشان کرد: شهدا چراغ راه مسیر سعادت و کمال انسانی هستند و تبعیت از آرمانها و ارزشهای معنوی آنان برای تمامی آزادمردان و آزاد اندیشان امری اجتناب ناپذیر است.

وی تقدیم ۱۰ هزار شهید سرافراز آذربایجان را مایه عزت و برکت برای مردمان غیرتمند و شهید پرور تبریز دانست و اظهار داشت: بسی مایه خرسندی و سعادت است که توفیق حضور در جمع صمیمی خانواده شهدا نصیبمان گردیده و از اینرو شاکر خداوند مهربان هستیم.

در این دیدار مادر سالمند این شهید سرافراز حضور مدیران و مسئولین را درکنار خانواده های شهدا مایه دلگرمی و خوشحالی برشمرد و برای تمامی مسئولین صدیق و دلسورز نظام و انقلاب آرزوی توفیق در خدمتگزاری کرد.

گفتنی است در راستای کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان، مدیران و مسئولین این شهرداری بصورت هفتگی ضمن حضور در جمع خانواده های شهدا یاد و خاطر شهدای انقلاب و نظام را گرامی می دارند.