اساسنامه سازمان ورزش شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت
اساسنامه سازمان ورزش شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با یکصد و نود و دومین جلسه شورای اسلامی، اساسنامه سازمان ورزش شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت و یک بند از این اساسنامه با نظر اعضای شورا تصویب شد و یک بند دیگر تغییر یافت و اصلاحات مورد نظر به تصویب رسید. مهدی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با یکصد و نود و دومین جلسه شورای اسلامی، اساسنامه سازمان ورزش شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت و یک بند از این اساسنامه با نظر اعضای شورا تصویب شد و یک بند دیگر تغییر یافت و اصلاحات مورد نظر به تصویب رسید.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جریان بررسی این اساسنامه با بیان اینکه توسعه ورزش در بوستان ها به عنوان یکی از موضوعات برای تأمین سلامت شهروندان می بینند، اظهار کرد: باید توسعه ورزش در بوستان ها و ایجاد و توسعه ورزش های خیابانی را نیز در اساسنامه مورد توجه قرار دهیم که می تواند در سلامت شهروندان اثرگذار باشد.

مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورا نیز با بیان اینکه وضعیت زمین بازی بوستان های تهران بسیار خجالت آور است، یادآور شد: این موضوع در شهرداری تهران متولی خاصی ندارد و بین بخشی است و نیاز به کار اساسی دارد. در بخش ورزش یکی از دغدغه ها توسعه تحرک است که باید از کودکی دنبال کرد. پیشنهاد بنده توسعه و بروزرسانی و نگهداشت تجهیزات و زمین بازی کودکان در اساسنامه سازمان ورزش قرار بگیرد. پرسش ما این است که متولی زمین های بازی کودکان کدام بخش است؟

وی ادامه داد: مجموعه های ورزشی در مناطق ما ساخته می شوند، بدون اینکه سازمان ورزش از آن اطلاعی داشته باشد. مجموعه ای در یکی از مناطق در دو طبقه ساخته شده و آیا اگر این زمین در اختیار بخش خصوصی هم بود، در دو طبقه ساخته می شد؟

زهرا شمس احسان رئیس کمیته ورزش شورا با بیان اینکه دستورالعمل استانداردسازی مجموعه های ورزشی را سازمان ورزش صادر می کند، یادآور شد: اگر قرار باشد توسعه، تجهیز، بروزرسانی و نگهداشت مجموعه های ورزشی بر عهده سازمان ورزش باشد باید بودجه مناطق و نواحی را توزیع کند و وظیفه سنگینی بر دوش سازمان خواهد بود.

گفتنی است در ادامه این جلسه یک فوریت طرح تعیین حسابرسان منتخب شورا جهت انجام عملیات حسابرسی سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های وابسته به آن با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

 انتهای پیام/