قدردانی معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از عملکرد شهرداری منطقه ۸ در محلول پاشی‌های زمستانی
قدردانی معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از عملکرد شهرداری منطقه ۸ در محلول پاشی‌های زمستانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ در محلول پاشی و برف روبی‌های اخیر، قدردانی کرد. به گزارش شهریار، جواد صدیقی در جلسه ای که با شهردار و معاون خدمات شهری منطقه برگزار شد، به دلیل عملکرد قابل توجه معاونت خدمات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ در محلول پاشی و برف روبی‌های اخیر، قدردانی کرد.

به گزارش شهریار، جواد صدیقی در جلسه ای که با شهردار و معاون خدمات شهری منطقه برگزار شد، به دلیل عملکرد قابل توجه معاونت خدمات شهری منطقه، در مواجهه با بارش برف در طول ماه‌های گذشته و همچنین محلول پاشی و برف‌روبی به موقع معابر، از معاونت خدمات شهری منطقه تجلیل کرد.

وی گفت: علیرغم بارش برف سنگین طی ماه  گذشته، تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری و کارگران تلاشگر این منطقه از شهرداری باعث شد تا مشکل خاصی در زمان بارش سنگین برف در سطح حوزه منطقه بوجود نیاید.

صدیقی در خصوص طرح محلول پاشی زمستانه معابر اعلام کرد: محلول‌پاشی معابر تبریز برای اولین بار در تاریخ کشور با روش علمی انجام گرفته و اثرات استفاده از محلول به جای نمک جامد در حفظ محیط زیست و آب‌های زیرزمینی نه تنها در حال حاضر، بلکه برای نسل‌های آتی نیز نمایان خواهد شد.