نشست صمیمانه مدیران ارشد شهر با شهروندان منطقه ۴/ رسیدگی به مطالبات مردمی در ملاقات های چهره به چهره
نشست صمیمانه مدیران ارشد شهر با شهروندان منطقه ۴/ رسیدگی به مطالبات مردمی در ملاقات های چهره به چهره

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار کاشانی ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری خواهد شد و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار کاشانی ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان و میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری خواهد شد و همین اطمینان خاطر دلیل محکمی برای مساعدت شهروندان در کنار شهرداری ها در اداره شهر است.

وی گفت: اینگونه ملاقات ها با مردم در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می گیرد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح مؤثر باشد.

در ادامه کمالی زاده شهردار منطقه ۴  ضمن شادباش ایام خجسته شعبان خاطرنشان کرد: این شهر از آن مردم است و این مردم حق دارند در نهایت رفاه و امنیت زندگی کنند و این ما هستیم که موظف به فراهم کردن این شرایط برای آنانیم.

وی دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

شایان ذکر است در این جلسه چهل نفر از شهروندان مطالبات، خواسته و مشکلات خود را با مدیران شهری خود مطرح و دستورات و راهکارهای لازم را دریافت کردند.

انتهای پیام/