اجرای ۳۶۷۴ تن روکش آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان
اجرای ۳۶۷۴ تن روکش آسفالت در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طی هفته گذشته عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است، اظهار کرد: این عملیات با آسفالتی به میزان ۳۶۷۴ تن اجرا شد. وی با اشاره به اجرای ۲۰۱۰ تن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه طی هفته گذشته عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین، در مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است، اظهار کرد: این عملیات با آسفالتی به میزان ۳۶۷۴ تن اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای ۲۰۱۰ تن اساس تثبیتی در محدوده منطقه هفت شهرداری اصفهان افزود: این حجم شامل اجرای اساس تثبیت شده در خیابان ولی‌عصر (عج) خورزوق ۲۰۱۰ تن است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ۲۹۸ تن آسفالت در سطح معابر منطقه سه خاطرنشان کرد: این میزان برای روکش آسفالت سه‌راه سنبلستان به مقدار ۱۱۳ تن آسفالت ۱۹ توپکا و تراش آسفالت خیابان عبدالرزاق به مقدار ۱۸۵ تن آسفالت ۱۹ بیندر سرباره است.

رحمتی تاکید کرد: در منطقه یک در پروژه احداث BRT خیابان آیت‌الله کاشانی مقدار ۱۴۱ تن آسفالت ۲۵ اجرا و تراش خیابان پارس به مقدار ۱۲۲ تن آسفالت ۲۵ انجام شده است.

وی تصریح کرد: در محدوده منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان ۵۶۰ تن آسفالت ۱۹ توپکا و در پروژه احداث پل روی کانال گورت مقدار ۲۷۰ تن آسفالت اجرا شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای ۲۷۳ تن آسفالت در محدوده منطقه شش شهرداری افزود: این حجم شامل اجرای آسفالت در پروژه تعریض کمربندی شرق ۱۶ تن آسفالت ۲۵ و تراش آسفالت خیابان آزادگان و خیابان پرواز به مقدار ۱۰۰ تن آسفالت ۰۱۹ روکش آسفالت خیابان چهارباغ بالا به مقدار ۱۵۷ تن آسفالت ۰۱۹ بوده است.