نصب فلاورباکس‌های طبقاتی در محورهای اصلی و معابر منطقه ۴
نصب فلاورباکس‌های طبقاتی در محورهای اصلی و معابر منطقه ۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی افزود: محورهای اصلی و معابر منطقه ۴ با چشم نوازی گلهای رنگین و زیبا به استقبال بهار ۱۴۰۳ می روند. وی اظهار داشت: در آستانه سال نو رسیدگی به ظاهر شهر و بهره بردن شهروندان از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی افزود: محورهای اصلی و معابر منطقه ۴ با چشم نوازی گلهای رنگین و زیبا به استقبال بهار ۱۴۰۳ می روند.

وی اظهار داشت: در آستانه سال نو رسیدگی به ظاهر شهر و بهره بردن شهروندان از زیبایی های فصل بهار به خوبی در منطقه ۴ با سبدهای گل، فرش های گسترده شده از گل های رنگی و فلاورباکس های فراوان به چشم می آید.

رئیس اداره فضای سبز  منطقه ۴ در ادامه با اشاره به جزئیات نصب فلاورباکس های طبقاتی بیان کرد: حدود ۶۰ فلاورباکس طبقاتی در محورهایی از قبیل خیابان های طاهرخانی، فلکه دوم و سوم تهرانپارس، بوستان مسافر، میدان الغدیر، میدان رسالت، تقاطع فرجام -هنگام، تقاطع باقری- سلیمانی، میدان هروی، چهارراه تیرانداز و خیابان خواجه عبدالله انصاری کاشت و در حال نصب است.

وی در پایان با اشاره به ایجاد زیبایی بصری فلاورباکس های طبقاتی در سطح شهر اظهار داشت: تنوع پوشش گیاهی این گلدان ها به شکلی است که می توان گل‌هایی نظیر اطلسی، سینره، شب بو و کالانکوئه در آن مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/