اربعین بزرگترین رسانه و رویداد فرهنگی دنیا است
اربعین بزرگترین رسانه و رویداد فرهنگی دنیا است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ آیین شکر خدمت از خادمین اعزامی  از منطقه ۱۱ تهران در مرز مهران با ارائه خدمات فرهنگی و شهری با حضور بیش از ۲۰۰ خادم و مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد. سید محمد موسوی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ آیین شکر خدمت از خادمین اعزامی  از منطقه ۱۱ تهران در مرز مهران با ارائه خدمات فرهنگی و شهری با حضور بیش از ۲۰۰ خادم و مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران در این نشست ضمن تبریک ایام شادی مومنین و اعیاد ربیع الاول و پیروزی مردم فلسطین مقابل رژیم غاصب صهیونسیت گفت: پیروزی مردم را به روح مطهر امام خمینی ( ره ) و شهید سلیمانی تبریک می گوییم و پیروزی جبهه مقاومت حاصل خون پاک شهدا به خصوص حاج قاسم است. 

وی افزود: موضوع اربعین و این استقبال میلیونی زوار ماحصل و برکت خون شهید سلیمانی و هم رزمان ایشان است و ماشاکر خدمت فرصت هستیم .

موسوی خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰ روز در مرز مهران خدمت کردیم و من دست اندرکارگران و خادمان را میبوسم که با این عشق و صداقت تلاش کردند و شاکر این نعمت هستیم.

شهردار منطقه ۱۱ در انتها تاکید کرد: برپایی موکب و خدمت فرهنگی و نگهداشت مرز و شهر مهران افتخاری بود که از آن ماشد و امیدواریم در این مسیر پایدار و تدوام عمل باشد.

انتهای پیام/