آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی به بیش از ۱۰ هزار شهروند
آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی به بیش از ۱۰ هزار شهروند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ امیر یزدی شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت فرهنگسازی و آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی که باعث کاهش سوانح رانندگی می شود، گفت: دراین راستا از ابتدای سال بیش از ده هزار نفر از شهروندان ساکن و شاغل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ امیر یزدی شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت فرهنگسازی و آموزش رفتارهای صحیح ترافیکی که باعث کاهش سوانح رانندگی می شود، گفت: دراین راستا از ابتدای سال بیش از ده هزار نفر از شهروندان ساکن و شاغل در منطقه از آموزش های عمومی، تخصصی و مهارتی در زمینه ترافیک بهره مند شدند.

یزدی افزود: ۲۴ عنوان آموزشی در زمینه های مختلف برای آموزش و فرهنگسازی ترافیکی گروه های مختلف تدارک دیده شده و متناسب با نیاز آنها برای شان کارگاه آموزشی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روند کاهش تعداد سوانح رانندگی ناشی از سه اقدام آموزش، اعمال قانون و بهبود زیرساخت های ترافیکی سطح منطقه است، یادآور شد: هرکدام از این اقدامات سهم بسزائی در نجات جان شهروندان و کاهش اسیب های جانی و روانی برای آنان دارد. از این رو در حوزه ترافیک با شناسائی گروه های مختلف، آموزش های مورد نیازشان در بوستان آموزش ترافیک منطقه و یا مراکز مورد درخواست متقاضیان برآورده می شود.

یزدی ادامه داد: همچنین در طول سال علاوه بر کارگاه های آموزشی ویژه برنامه های مختلف اعم از مسابقات فرهنگ ترافیکی، همایش های متنوع و تقدیر از رانندگان حمل و نقل عمومی که از نظر اخلاقی و مسافر مداری توسط شهروندان انتخاب شدند، انجام می شود.

یزدی در پایان از استمرار این طرح آموزشی در قالب اجرای ۲۴ عنوان آموزشی در زمین های مقررات رانندگی، حمل و نقل پاک، امداد سوانح رانندگی و روانشناسی ترافیک برای گروه های سنی از ۵ سال تا ۸۵ سال را به صورت رایگان برای شهروندان منطقه خبر داد.

انتهای پیام/