از احیای قنات سلیمانیه تا حفر ۷ حلقه چاه جذبی چاه در منطقه ۱۴
از احیای قنات سلیمانیه تا حفر ۷ حلقه چاه جذبی چاه در منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در این باره گفت: بر این اساس احیا قنات سلیمانیه (بازسازی، نوکنی، کف تراشی و کول گذاری) با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و بارش های احتمالی در دستور کار حوزه شهری قرار دارد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در این باره گفت: بر این اساس احیا قنات سلیمانیه (بازسازی، نوکنی، کف تراشی و کول گذاری) با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و بارش های احتمالی در دستور کار حوزه شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نسبت به فاز نخست احیا قنات اقدام شده و فاز دوم مربوط به عملیات لایروبی درحال انجام است، افزود: علاوه بر این فعالیت و به منظور نگهداشت و آبیاری فضای سبز همچنین هدایت و جمع آوری آب های سطحی، پیش گیری از آبگرفتگی معابر و حل اختلال گره های ترافیکی نسبت به حفر ۷ حلقه چاه جذبی از ابتدای پاییز تاکنون اقدام لازم صورت گرفت.

به گفته وی این چاه ها واقع در خیابان زینتی افخم، تقاطع سعیدی و درختی در ناحیه ۲، خیابان میرهاشمی کوچه شهروی در ناحیه ۵، خیابان شیرازی کوچه های ذوالقدر و امیرمعرفی، خیابان مخبر کوچه علیخانی، خیابان رحمتی کوچه های حسینی و یاسینی در ناحیه ۴ ایجاد تا بویژه در زمان بارش های مکرر احتمالی در رفع و پیشگیری از آبگرفتگی معابر اقدام شود.

انتهای پیام/