عملیات پایش و ایمن‌سازی گود ناصر بخت اجرایی شد
عملیات پایش و ایمن‌سازی گود ناصر بخت اجرایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای تأکید استاندار و شهردار کرج در خصوص ایمن‌سازی و شروع عملیات پایش در محل گود ناصربخت در منطقه ۵ کرج و طی پیگیری‌های متعدد، اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفت. وی افزود: مالک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای تأکید استاندار و شهردار کرج در خصوص ایمن‌سازی و شروع عملیات پایش در محل گود ناصربخت در منطقه ۵ کرج و طی پیگیری‌های متعدد، اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی افزود: مالک این پروژه (شرکت سرمایه رفاه) در خصوص‌مانیتورینگ اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت زمین ران رویش نمود که بررسی‌های لازم طی گزارش کامل به سازمان نظام مهندسی ارائه و مورد تأیید قرار گرفته و این امر به صورت مستمر انجام می‌شود.

عطایی ادامه داد: شرکت مجری ذیصلاح طرح پیشنهادی در خصوص پایداری و ایمن‌سازی گود ارائه نموده که در سازمان نظام مهندسی واحد ژئوتکنیک بررسی و مورد تأیید قرارگرفته و در حال پیگیری و اجرا است.

وی افزود: در این راستا ایمن‌سازی اطراف گود توسط دیوارهای بتنی پیش ساخته صورت گرفته و کانکس شرکت رفاه در محل مستقر شده است.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از تجهیز کارگاه اولیه توسط مالک در محل گود خبر داد و افزود: آمادگی کامل در راستای تخلیه و اسکان ساکنین ضلع غربی گود که به تعداد هفتاد دو  واحد است، نیز اقدام خواهد شد.

این مسئول در پایان افزود: شهرداری و شرکت رفاه، آمادگی کامل را جهت انتقال و تخلیه ساکنین محل مطابق نظر کارشناسی رسمی دادگستری دارد که در صورت مراجعه ساکنین قابل اجرا است.

منتشر شده در تاریخ ۱ اسفند ماه ۱۰۴۱