احداث پیست دوچرخه سواری در پارک خانواده شهرک خاوران
احداث پیست دوچرخه سواری در پارک خانواده شهرک خاوران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: پیست دوچرخه سواری در پارک خانواده شهرک خاوران احداث می شود. به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اعلام این خبر افزود: توجه به بسط و گسترش ورزش همگانی در شهرک خاوران، در کنار تمامی تلاش های عمرانی و خدماتی و فرهنگی، جزو اولویت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: پیست دوچرخه سواری در پارک خانواده شهرک خاوران احداث می شود.

به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اعلام این خبر افزود: توجه به بسط و گسترش ورزش همگانی در شهرک خاوران، در کنار تمامی تلاش های عمرانی و خدماتی و فرهنگی، جزو اولویت ها بوده، و در این راستا ضمن احداث پارک ها و بوستان های متعدد جهت حضور خانواده ها و گردشگران، به ایجاد و احداث فضاهای ویژه ی ورزشی نیز اهتمام جدی داریم.

وی تصریح کرد: پارک زیبای خانواده که در حال احداث است، دارای امکانات خوبی جهت رفاه خانواده ها بوده که از آن میان می توان به احداث پیست دوچرخه سواری اشاره کرد.

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: این پیست دوچرخه سواری در حال احداث به طول تقریبی یک کیلومتر بوده و دارای۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

بدری حامد افزود: پارک خانواده شهرک خانواده، به وسعت بیش از ۳ هکتار، در ضلع جنوبی بلوار خاوران واقع شده است که درحال تجهیز است.