پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی رویکرد کاربردی تبریز در مدیریت پسماند شهری
پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی رویکرد کاربردی تبریز در مدیریت پسماند شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر توسعه متوازن خدمات شهری در حوزه های مختلف گفت: شهر تبریز با لحاظ پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی در مدیریت پسماند شهری موفق عمل کرده است. به گزارش شهریار، مسعود احمدی در جریان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرکل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر توسعه متوازن خدمات شهری در حوزه های مختلف گفت: شهر تبریز با لحاظ پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی در مدیریت پسماند شهری موفق عمل کرده است.

به گزارش شهریار، مسعود احمدی در جریان بازدید خود از زیرساخت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز ضمن اشاره به توان عملیاتی مطلوب شهرداری تبریز در حوزه مدیریت پسماند شهری، توجه به پیوست‌های فرهنگی و زیست محیطی را نقطه عطف تحقق این امر عنوان کرد.

وی همچنین بر ضرورت  توسعه متوازن خدمات شهری براساس ماموریت های محوله تاکید و اقدامات صورت گرفته در این سازمان را قابل تقدیر دانست و از اختصاص منابع مالی لازم جهت تداوم پروژه های عمرانی و خدماتی حوزه پسماند خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در ادامه این جلسه، اجرای دقیق برنامه راهبردی جامع حوزه پسماند را نیازمند توجه ویژه و تامین منابع و بودجه لازم دانست و خواستار توجه ویژه سازمان شهرداری های کشور در این خصوص شد.

هراتی همچنین بر ضرورت جذب سرمایه و تخصیص منابع از محل بودجه ملی در جهت پیشبرد پروژه‌های کلان عمرانی و زیست محیطی حوزه مدیریت پسماند تاکید کرد.

گفتنی است این جلسه به منظور بررسی طرح های در دست اجرای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز برگزار شد.