اجرای طرح «یک روز با دانشگاه» در اصفهان
اجرای طرح «یک روز با دانشگاه» در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری اصفهان حلقه‌ای واسط بین مجموعه شهرداری و سازمان‌های واسط با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها است. وی افزود: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری برای اینکه بتواند مأموریت خود را به‌خوبی انجام دهد، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری اصفهان حلقه‌ای واسط بین مجموعه شهرداری و سازمان‌های واسط با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها است.

وی افزود: مدیریت پژوهش، خلاقیت و فن‌آوری‌های نوین شهرداری برای اینکه بتواند مأموریت خود را به‌خوبی انجام دهد، باید ارتباطات گسترده و در عین حال منسجمی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داشته باشد، چراکه مجری بسیاری از پروژه‌های پژوهشی، اعضای هیئت علمی یا مراکز تحقیقاتی در دانشگاه‌ها هستند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به ظرفیت دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تصریح کرد: هر دانشجوی ارشد و دکتری برای پایان‌نامه خود می‌تواند موضوعی مرتبط با نیازهای شهری را انتخاب کند.

وی با اشاره به اجرای طرح «یک روز در دانشگاه‌ها» خاطر نشان کرد: این طرح با حضور در دانشگاه اصفهان آغاز شد، سپس با حضور در دانشگاه صنعتی و پس از آن در دانشگاه‌های آزاد اسلامی ادامه یافت.

نصوحی با بیان اینکه کارشناسان مرکز پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با حضور در دانشگاه‌ها به‌صورت هفتگی و ایجاد ارتباط با دانشکده‌های مختلف تلاش می‌کنند، ادامه داد: آن‌ها مجموعه نیازهای شهرداری را برای اعضای هیئت علمی تشریح و تدوین می‌کنند تا اعضای هیئت علمی نیز نسبت به فرایندهای پژوهشی در شهرداری، از جمله شیوه دریافت پروپوزال و ارائه پیشنهاد، شیوه بررسی و انعقاد قرارداد و موضوعاتی از این دست راهنمایی لازم را انجام دهند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه این ارتباطات کمک می‌کند تا شهرداری اصفهان با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی ارتباط منسجم‌تری داشته باشد.