اجرای “طرح ویژه خدمات رسانی به مدارس” رویکرد قابل تحسین مدیریت شهری
اجرای “طرح ویژه خدمات رسانی به مدارس” رویکرد قابل تحسین مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فرماندار تبریز رویکرد جدید مدیریت شهری در بهره مندی مدارس از خدمات شهرداری تبریز را قابل تقدیر دانست و گفت: توسعه فرهنگ و آموزش شهروندی با مشارکت متولیان آموزش تسهیل می شود. به گزارش شهریار، یونس فاتح در مراسم جشن شکوفه‌های مدرسه امام علی(ع) رشدیه بر لزوم توجه به نیازهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فرماندار تبریز رویکرد جدید مدیریت شهری در بهره مندی مدارس از خدمات شهرداری تبریز را قابل تقدیر دانست و گفت: توسعه فرهنگ و آموزش شهروندی با مشارکت متولیان آموزش تسهیل می شود.

به گزارش شهریار، یونس فاتح در مراسم جشن شکوفه‌های مدرسه امام علی(ع) رشدیه بر لزوم توجه به نیازهای عاطفی کودکان در کنار مباحث آموزشی تاکید کرد و افزود: محیط مدرسه دومین خانواده دانش آموزان محسوب می شود لذا در کنار درس و آموزش باید به نیازهای پرورشی کودکان نیز توجه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساماندهی مدارس سطح شهر توسط شهرداری تبریز از شهردار منطقه ۵ برای رسیدگی به وضعیت مدارس شرق تبریز تقدیر کرد.

در آستانه بازگشایی مدارس، طرح ویژه خدمات رسانی به مدارس شرق تبریز توسط شهرداری منطقه ۵ به اجرا درآمد.

پاک سازی محوطه، رنگ آمیزی، امحاء دیوار نویسی، ترمیم و تعویض چرخ باکس های زباله، لایروبی جوب ها و قطعات خالی مجاور اطرف مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح است. 

ساماندهی فضاهای سبز و رفوژهای وسط، علف چینی، رنگ آمیزی جداول و نرده ها، خط کشی معابر و لکه گیری آسفالت معابر از دیگر اقدامات انجام یافته توسط نواحی سه گانه منطقه ۵ است. 

در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه پنج تعداد ۲۱ باب مدرسه دولتی و ۱۷ باب مدرسه غیردولتی قرار دارد.

گفتنی است، شهردار منطقه ۵ به همراه فرماندار تبریز و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم جشن شکوفه‌های مدرسه امام علی(ع) رشدیه حضور یافت.