اجرای طرح نگهداشت محله با عنوان “۳۰ شهید،۳۰ محله” توسط شهرداری ناحیه دو منطقه ۲
اجرای طرح نگهداشت محله با عنوان “۳۰ شهید،۳۰ محله” توسط شهرداری ناحیه دو منطقه ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در تداوم اجرای طرح نگهداشت محله با عنوان “۳۰ شهید، ۳۰ محله” اجرای این طرح در محلات سطح حوزه شهرداری ناحیه دو منطقه ۲ نیز عملیاتی شد. به گزارش شهریار، عادل امامی شهردار ناحیه دو منطقه با اعلام این مطلب گفت: طرح نگهداشت محله با عنوان “۳۰ شهید،۳۰ محله” […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در تداوم اجرای طرح نگهداشت محله با عنوان “۳۰ شهید، ۳۰ محله” اجرای این طرح در محلات سطح حوزه شهرداری ناحیه دو منطقه ۲ نیز عملیاتی شد.

به گزارش شهریار، عادل امامی شهردار ناحیه دو منطقه با اعلام این مطلب گفت: طرح نگهداشت محله با عنوان “۳۰ شهید،۳۰ محله” در محلات مزین به نام شهدا به اجرا درمی آید و در گام نخست این طرح در کوی های حوزه رجائی شهر عملیاتی شده است.

امامی افزود: در همین راستا و در اقدام نیروهای خدمات شهرداری ناحیه دو منطقه ۲ مرمت آسفالت، رفت و روب اساسی، شستشوی تابلوهای مزین به نام شهدا، تعمیر و همسطح سازی دریچه ها و… در بلوار حکمت و کوچه شهید موسوی رجائی شهر، به انجام رسیده است.

جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در کوی شبنم زعفرانیه توسط شهرداری ناحیه یک منطقه ۲

توسط شهرداری ناحیه یک منطقه ۲ از ساخت و ساز غیرمجاز در کوی شبنم زعفرانیه جلوگیری به عمل آمد.

آرش ستاری شهردار ناحیه یک منطقه با اعلام این خبر گفت: در پی گشت زنی عوامل این ناحیه در معابر سطح حوزه، از ساخت و ساز غیرمجاز فردی متخلف در کوی شبنم زعفرانیه جلوگیری شد و با همکاری واحد تخلفات منطقه و نواحی، مصالح حاصل از این عملیات غیرمجاز نیز جمع آوری شد.

وی افزود: عوامل این ناحیه با گشت زنی مرتب در حوزه شهرداری ناحیه یک منطقه ۲ ضمن شناسایی متخلفان، با جمع آوری مصالح از احداث واحدهای غیرمجاز جلوگیری می کنند.