اجرای طرح شهید آرمان در ۲۸ مدرسه منطقه۱۳
اجرای طرح شهید آرمان در ۲۸ مدرسه منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: طرح شهید آرمان، طرحی فرهنگی و تربیتی است که مرحله اول آن در ۱۷ مسجد منطقه ۱۳ اجرا شد و مرحله دوم این طرح که قرار است پیوندی میان مسجد و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: طرح شهید آرمان، طرحی فرهنگی و تربیتی است که مرحله اول آن در ۱۷ مسجد منطقه ۱۳ اجرا شد و مرحله دوم این طرح که قرار است پیوندی میان مسجد و نوجوانان باشد، در ۲۸ مدرسه این منطقه به اجرا در می‌آید.

وی افزود: طرح شهید آرمان۲، طرحی مشترک میان مدیریت شهری، آموزش و پرورش و گروه‌های مردمی و مربیانی انتخاب شده که قرار است در چارچوب قوانین آموزش و پرورش، فعالیت‌های فرهنگی خود را در مدارس انجام دهند. محور این طرح روحانیون، استادان و گروه های مردمی هستند که نقش اجتماعی خود را در قبال نوجوانان و جوانان ایفا می کنند.

در حال حاضر جلسات برای چگونگی اجرای طرح شهید آرمان در مرحله دوم در معاونت اجتماعی با حضور مدیر آموزش های شهروندی، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، نماینده امور مساجد و رابط طرح آرمان در حال برگزاری است.

طرح آرمان۲ الحاق مسجد با نوجوانان است و باید برنامه ها با همکاری مساجد به نحوی اجرایی شود که دانش اموزان از آسیب های اجتماعی دور شوند.

انتهای پیام/