پروژه مترو با هزینه چند هزار میلیارد تومانی، نیاز به پیگیری مستمر دارد
 پروژه مترو با هزینه چند هزار میلیارد تومانی، نیاز به پیگیری مستمر دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  حسین مهاجری در نطق پیش از دستور یکصد و چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر از زحمات انجام شده و پیشرفت نسبی پروژه مترو تقدیر و  تشکر کرد و اظهارداشت: پروژه قطار شهری جزو مگا پروژه های شهر کرج می باشد و به لحاظ مالی میتوان ادعا نمود […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 حسین مهاجری در نطق پیش از دستور یکصد و چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر از زحمات انجام شده و پیشرفت نسبی پروژه مترو تقدیر و  تشکر کرد و اظهارداشت: پروژه قطار شهری جزو مگا پروژه های شهر کرج می باشد و به لحاظ مالی میتوان ادعا نمود که بزرگترین پروژه کرج است.  

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد:پروژه ای با حجم چند ده هزار میلیارد تومان هزینه جهت تکمیل آن. قطعاً همچین پروژه ای نیاز به برنامه ریزی منسجم و دقیق و پایبندی به اجرای کامل آن دارد.

مهاجری با بیان اینکه نکاتی را در این خصوص ذکر می کنم و انتظار رعایت کامل آنها را دارم، بیان کرد: ضروری است جلسات هیئت مدیره با حضور ناظرین شورا منظم و مستمر و هر هفته تشکیل گردد. پروژه با این حجم مالی و کار و نیز ضرورت سرعت پروژه، نیاز به تشکیل مستمر جلسات و طرح موضوعات مربوطه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان و طرح کردن مشکلات و مسائل پیش روی پروژه مترو در جلسات هیئت مدیره اشاره کرد و افزود: رئیس سازمان می بایست در اولین فرصت مشکلات و موانع تولید را در لحظه ایجاد، به  اعضای شورا خصوصاً ناظرین شورا در هیئت مدیره اطلاع دهد تا از ظرفیت و توان شورا در راستای رفع موانع استفاده نمود. اگر مسئولین قطار شهری دلائلی بابت تاخیر در پروژه بیان کنند ولی پیش از این  آن موضوع به اطلاع هیئت مدیره یا ناظرین شورا نرسیده باشد، مسموع و پذیرفته نیست.

مهاجری تاکید کرد: از تمام ذی نفعان به ویژه مدیران و همکاران شهرداری انتظار دارم که موارد مربوط به قطار شهری را بصورت ویژه پیگیری نمایند. حتی اگر کاستی یا کاهلی در پیگیری از سمت ذی نفع دیگری و مخاطب شما انجام گرفت، همکاران شهرداری جبران نمایند. پذیرفتنی نیست که مثلاً نامه ای یا مکتوبی یا پاسخ نامه ای داده نشده و لذا نتوانستیم یک امکانی را ایجاد کنیم، بلکه انتظار می‌ رود همکاران شهرداری، خود پیگیر پاسخ یا مکاتبات مورد نیاز باشند. به عنوان مثال در مورد تامین میلگرد، ظاهراً به علت عدم ارسال صورت وضعیت، موضوع به تاخیر افتاده است.

به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج؛ مجددا تاکید می کنم، موانع پیشرفت پروژه حتما باید در کمترین زمان و در لحظه ایجاد، به هیات مدیره و ناظر شورا و ترجیحا کتبی اعلام شود در غیر این صورت هیچ بهانه‌ای به عنوان عقب ماندگی از پروژه پذیرفتنی نیست.