اجرای طرح ساماندهی و پاک‌سازی محلات منطقه ۷ اصفهان از پسماند
اجرای طرح ساماندهی و پاک‌سازی محلات منطقه ۷ اصفهان از پسماند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این طرح زمین‌های بایری که تبدیل به محل انباشت زباله یا نخاله‌های ساختمانی شده‌اند شناسایی و پاک‌سازی آن به تفکیک محله به محله در حال اجراست. وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و حساس‌سازی عموم شهروندان نسبت به محیط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این طرح زمین‌های بایری که تبدیل به محل انباشت زباله یا نخاله‌های ساختمانی شده‌اند شناسایی و پاک‌سازی آن به تفکیک محله به محله در حال اجراست.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و حساس‌سازی عموم شهروندان نسبت به محیط زیست و مخاطرات ناشی از انباشت زباله در معابر افزود: به‌رغم آنکه بیشتر شهروندان نسبت به این موضوع آگاهی و حساسیت لازم را کسب کرده‌اند، اما برخی شهروندان با رعایت‌نکردن این موضوع علاوه بر ایجاد نازیبایی و مخدوش‌کردن منظر شهری، به کاهش سطح سلامت خانواده ساکنان در محلات نیز دامن می‌زنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان درباره اطلاع‌رسانی محلی با این موضوع گفت: بیش از ۱۰ طرح گرافیکی با محوریت مشارکت شهروندان در نظافت محیط زیست محلات طراحی شده و در قالب هزار عدد سیلک اطلاع‌رسانی در سطح منطقه در حال نصب است.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: از طرفی دیگر به شرکت‌های پیمانکار حمل زباله منطقه نیز تذکرات لازم ابلاغ شده و هم‌اکنون این شرکت‌ها تمام توان خود را برای نظافت معابر محلات به‌کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: موضوع نظارت بر خدمت‌رسانی شرکت‌های طرف قرارداد با جدیت از طرف اداره خدمات شهری منطقه دنبال می‌شود و این موضوع می‌تواند از طرف شهروندان نیز بررسی شود و موارد مورد نظر خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان افزود: از شهروندان نیز درخواست داریم همیار و همکار شهرداری منطقه خود باشند و در صورت مشاهده بیرون گذاشتن زباله خارج از نوبت توسط برخی ساکنان محله خود، به آن‌ها تذکر دهند.