شهرداری شرایط ایجاد آرامستان جدید را فراهم کند
شهرداری شرایط ایجاد آرامستان جدید را فراهم کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر نظری امروز _چهارشنبه نوزدهم بهمن_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با موضوع اداره آرامستان باغ بهشت همدان با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان جزئی از اعضای جامعه اسلامی، دین خود را نسبت به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر نظری امروز _چهارشنبه نوزدهم بهمن_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با موضوع اداره آرامستان باغ بهشت همدان با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان جزئی از اعضای جامعه اسلامی، دین خود را نسبت به انقلاب، شهدا و اسلام ادا کنیم.

وی با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی یک هدیه الهی به مردم ایران است، ادامه داد: این هدیه الهی باید پاس داشته شود. انقلاب اسلامی جهان را درنوردیده است و در اقصی نقاط جهان، تمام مستضعفان به این نظام اقتدا می‌کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: مشکلاتی در حوزه آرامستان به‌ویژه در ایام پایانی سال به وجود می‌آید که رفع آن‌ها مستلزم هماهنگی است.

وی با اشاره به اختلافات جزئی دو مجموعه شهرداری و اوقاف در خصوص مدیریت آرامستان همدان افزود: این اختلافات از سال‌های گذشته وجود داشته است و بررسی‌هایی در این زمینه داشته‌ایم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه درباره موضوع رفع مشکل ترافیکی آرامستان نیز برگزاری نشست‌هایی با راهنمایی و رانندگی ضروری است، تصریح کرد: معتقدم در صورت امکان، پارکینگ‌هایی به منظور پارک خودرو در آرامستان پیش‌بینی شود؛ گویا جانبازان نیز در اختصاص قطعه در آرامستان مشکل دارند که همکاری اوقاف و بنیاد شهید در این زمینه لازم است.

وی حفظ و حراست از درختان کاشته شده در آرامستان را ضروری دانست و گفت: لازم است مبلغی توسط اوقاف و شهرداری برای فضای سبز و نگهداری آن پیش‌بینی شود.

نظری با اشاره به گلایه‌های شهروندان پیرامون وضعیت نظافت آرامستان اظهار کرد: نصب تابلوهایی با تأکید بر رعایت نظافت توسط اوقاف و شهرداری و فرهنگ‌سازی در این زمینه به‌طور قطع در نظافت آرامستان مؤثر خواهد بود و باید مشکلات در آرامستان باغ بهشت رفع و سرویس‌دهی بهتر و بهره‌برداری بیشتر شود، چراکه در این مکان شهدا، علما و روحانیت بزرگی خفته‌اند و باید دین خود را به آنها ادا کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به سخنان اخیر مدیرکل اوقاف و امور خیریه این شهر مبنی بر تکمیل ظرفیت آرامستان طی سال‌های آینده گفت: شهرداری از امروز باید به فکر تهیه زمینی به منظور ایجاد آرامستان جدید باشد.