اتمام عملیات پروژه کف سازی آرامستان روضه رضوان قراملک
اتمام عملیات پروژه کف سازی آرامستان روضه رضوان قراملک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان در قراملک خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان قراملک، شهرداری منطقه ۶ تبریز عملیات کف سازی و تسطیح محوطه آرامستان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۶ تبریز از اتمام عملیات ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان در قراملک خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان قراملک، شهرداری منطقه ۶ تبریز عملیات کف سازی و تسطیح محوطه آرامستان را به اتمام رساند.

وی افزود: بعد از اتمام عملیات تخریب آسفالت و تسطیح این پروژه، عملیات کف‌سازی این آرامستان نیز در مساحتی به متراژ ۲۰۰ مترمربع توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا و به اتمام رسید.

شهردار منطقه ۶ تبریز هدف از اجرای این پروژه را خدمت رسانی مطلوب به شهروندان منطقه تاریخی فرهنگی قراملک عنوان کرد و گفت: به منظور حفظ کارایی فضاهای موجود در آرامستان و همچنین در جهت تأمین فضاهای مناسب برای مراجعه کنندگان برخی اقدامات اصلاحی و تعمیرات با سرعت انجام شد.

وی در پایان اذعان کرد: بهبود وضعیت نما و منظر و ارتقای کیفی و بصری و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان از جمله اهداف مهم در طرح ساماندهی وضعیت این آرامستان‌ است.