بهره برداری از لندفیل شماره ۲ مرکز مدیریت پسماند شهرداری تبریز
بهره برداری از لندفیل شماره ۲ مرکز مدیریت پسماند شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز گفت: لندفیل شماره ۲ مرکز مدیریت پسماند شهرداری تبریز همراه با فیلترینگ شیرابه سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: شهریور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز گفت: لندفیل شماره ۲ مرکز مدیریت پسماند شهرداری تبریز همراه با فیلترینگ شیرابه سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که با موضوع بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار کرد: شهریور سال آینده نیز لندفیل شماره سه به بهره برداری رسیده و این پروژه تکمیل می شود.

هوشیار از اتصال ۲۴ متری کرکج به بزرگراه طی سال آینده خبر داد و افزود: این اقدام جهش بزرگی است و از ساخت و ساز غیرمجاز پیشگیری می‌کند. عملیات تملک پروژه کرکج مطابق قولی که داده بودیم شروع شده و سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح حیدرزاده در نصر پیش‌بینی شده است و امیدوارم سال بعد از نصر تا کرکج اجرایی شود.  

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران تملک  ۱۱ پلاک باقی مانده و در شش ماهه اول سال آینده این پروژه قابل بهره برداری خواهد بود.