آگهی مزایده عمومی شهرداری منطقه ۲ تبریز
آگهی مزایده عمومی شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهرداری منطقه ۲ تبریز در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۳۶۷۶۸/۱ مورخه ۱۴۰۲/۷/۶، ۱۹ باب مغازه تجاری خود را (به صورت یکجا) واقع در بازار جواهر به آدرس : بلوار۲۹ بهمن، روبه روی دانشگاه تبریز و به شرح مندرج در جدول زیراز طریق مزایده عمومی و سامانه تدارکات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهرداری منطقه ۲ تبریز در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۳۶۷۶۸/۱ مورخه ۱۴۰۲/۷/۶، ۱۹ باب مغازه تجاری خود را (به صورت یکجا) واقع در بازار جواهر به آدرس : بلوار۲۹ بهمن، روبه روی دانشگاه تبریز و به شرح مندرج در جدول زیراز طریق مزایده عمومی و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(www.Setadiran.ir) به مدت ۳ سال به اجاره واگذار نماید

لذا اشخاص حقیقی و حقوقی  جهت دریافت اسناد مزایده می توانند از ساعت ۱۰/۳۰ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۱ تا ساعت ۱۷/۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۱۰ به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی که عضو سامانه ستاد نمی باشند جهت شرکت در مزایده و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی ملزم به ثبت نام در سامانه مذکور می باشند.  

ردیف

موقعیت

مساحت کف     (متر مربع)

مساحت بالکن/نیم طبقه/طبقه کامل
(مترمربع)

۱

۱

۲۷

۱۲/۵۰

۲

۴

۴۳

۱۸/۷۰

۳

۷

۳۰/۲۰

۱۶/۸۰

۴

۱۷

۳۵

۱۷

۵

۲۰

۲۷

۱۲/۵۰

۶

۲۴

۲۷

۱۲/۵۰

۷

۲۸

۳۷/۵۰

۳۷/۵۰

۸

۳۲

۸۵/۴۰

۸۵/۴۰

۹

۳۴

۳۰

۲۸

۱۰

۳۵

۳۲

۳۰

۱۱

۳۷

۲۹/۱۷

۱۲/۴۸

۱۲

۴۴

۳۴/۱۰

۱۵/۲۰

۱۳

۴۶

۲۸/۸۸

۱۴/۴۳

۱۴

۵۲

۳۸/۶۵

۱۵

تجاری ورودی سمت چپ در همکف

۱۰۲

۵۰

۱۶

سالن تجاری شماره ۱ (محل بازی کودکان در همکف)

۵۱۴

۱۷

سالن تجاری شماره ۲ (محل رستوران در طبقه اول)

۵۰۳

۱۸

سالن تجاری شماره ۳ (محل فروشگاه در طبقه دوم)

۵۰۳

۱۹

سالن تجاری شماره ۴ (محل فرهنگسرا در طبقه دوم)

۱۰۶۷

 
 لازم به ذکر است  اجاره ماهانه سال اول   ۱/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰  ریال، اجاره ماهانه سال دوم ۱/۵۵۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال، اجاره ماهانه سال سوم ۱/۸۵۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال و مجموع اجاره بها ء سه ۵۶/۵۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال می باشد.
– مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد توسط مزایده گر از ساعت ۱۷/۳۰ روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۱۰ تا ساعت ۱۷/۳۰ روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۲۰ می باشد و تنها سپرده شرکت در مزایده پس از بارگذاری در سامانه، به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۰/۳۰ روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۲۱ در پاکت سر بسته توسط مزایده گر به دبیر خانه معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ واقع در حد فاصل میدان افلاک نما و پل کابلی، روبه روی کوی الهی پرست، ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تحویل نمایند.
– تاریخ بازگشایی پیشنهادات ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۸/۲۱ در بستر سامانه ستاد در محل اتاق جلسه شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی، لاله زار جنوبی، ساختمان شهرداری تبریز بر گزار خواهد گردید.
– بدیهی است شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد  قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف مقرر در اسناد مزایده بوده و شهرداری در رد یا قبول یک و یا کلیۀ پیشنهادها مختار است.
– هزینۀ چاپ آگهی به عهدۀ برنده مزایده خواهد بود.

– سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مزایده مندرج می باشد که جزء لاینفک قرارداد می باشد

                                          موسی علیپورزنوزی

                                             شهردار منطقه۲