اجرای پروژه‌های جدول‌گذاری و آسفالت معابر سطح منطقه ادامه دارد
اجرای پروژه‌های جدول‌گذاری و آسفالت معابر سطح منطقه ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سعید صفری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی معابر سطح منطقه پروژه جدول‌گذاری و بهسازی معابر در دستور کار قرار گرفت. صفری همچنین بر ضرورت انجام بهسازی آسفالت در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سعید صفری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی معابر سطح منطقه پروژه جدول‌گذاری و بهسازی معابر در دستور کار قرار گرفت.

صفری همچنین بر ضرورت انجام بهسازی آسفالت در کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر تأکید کرد و اظهار داشت: ادامه طرح آسفالت معابر بر حسب اولویت‌بندی در حال انجام است.

وی گفت: در این راستا خیابان خوشبویی و کوچه حسینی در حصارک بالا با اجرای ۱۰۰ متر جدولگذاری و ۴۰۰ مترمربع آسفالت بهسازی شد.

این مسئول افزود: جدول‌گذاری در معابر منطقه علاوه بر افزایش میزان زیبایی بصری و نظم در ارکان عمرانی شهر، با هدف هدایت آب‌های سطحی و ایجاد امنیت برای شهروندان صورت می‌گیرد.

صفری در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه اظهارداشت: جدول‌گذاری کوچه بهشتی در خیابان ۲۲ بهمن جنوبی و پیاده روسازی وجدول‌گذاری خیابان عدل در حیدر آباد و عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری کوچه شقایق به طول ۱۵۰متر و به مساحت هزار مترمربع طی روزهای گذشته اجرایی شده است.

سرپرست منطقه ۶ کرج با اشاره به در خواست‌های شهروندان مبنی بر آب گرفتگی در بلوار آزادی در محله حصارک بالا گفت: طی روزهای گذشته احداث یک مورد منهول آب‌های سطحی در این محله و تقاطع اسلامی محوطه‌ایستگاه تاکسی‌ها در جهت رفع آبگرفتگی و تجمع آب در معبر به اجرا در آمده است.

این مسئول در پایان تعهد شهرداری‌ها را در خصوص اجرای برنامه‌های هدفمند در راستای تحقق توسعه و عمران شهر یادآور شد و افزود: مدیریت شهری با در نظر داشتن این مهم نسبت به انجام اقدامات عمرانی در سطح شهر تلاش می‌ شود.

منتشر شده در تاریخ ۲اسفند ماه ۱۴۰۱