آمادگی منطقه ۱۳ برای اجرای طرح من “شهردارم۲”
آمادگی منطقه ۱۳ برای اجرای طرح من “شهردارم۲”

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه ۱۱ آذرماه مرحله نظرسنجی از شهروندان برای طرح «من شهردارم ۲» در منطقه ۱۳ آغاز می شود، گفت: در حال حاضر، مقدمات و زیرساخت های لازم برای اجرای این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار این منطقه با بیان اینکه ۱۱ آذرماه مرحله نظرسنجی از شهروندان برای طرح «من شهردارم ۲» در منطقه ۱۳ آغاز می شود، گفت: در حال حاضر، مقدمات و زیرساخت های لازم برای اجرای این فاز انجام شده است که از آن جمله می توان به برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی این طرح برای سفیران این طرح جهت ثبت نظر شهروندان اشاره کرد.   

به گفته وی، با توجه به پیشنهادات انجام شده و امکان‌سنجی صورت گرفته، پروژه های منتخب منطقه ۱۳ در مرحله نظرسنجی قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد : طرح من شهردارم ۲، طرحی است که در راستای اجرای سیاست‌های کلان شهرداری تهران و تدابیر شهردار تهران اجرایی می شود و در سال گذشته شاهد مشارکت تعداد قابل توجهی از شهروندان در این طرح بودیم.

محمدهادی علی‌احمدی اظهار داشت: امسال نیز تلاش می کنیم با جلب مشارکت حداکثری در قالب طرح شهردارم ۲ برای انتخاب پروژه های مدنظر شهروندان گامی بلند در راستای تحقق مردمی سازی اداره شهر برداریم.

انتهای پیام/