آغاز پایش برنامه پنج ساله دوم شهرداری تبریز
آغاز پایش برنامه پنج ساله دوم شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از آغاز پایش برنامه پنج ساله دوم شهرداری تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، علی نوای باغبان در یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی تبریز ضمن تشریح گزارش عملکرد کمیسیون برنامه و بودجه، عملکرد شهرداری در خصوص […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز از آغاز پایش برنامه پنج ساله دوم شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، علی نوای باغبان در یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی تبریز ضمن تشریح گزارش عملکرد کمیسیون برنامه و بودجه، عملکرد شهرداری در خصوص پیش بینی هزینه ها در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را خوب ارزیابی کرد.

وی در ادامه گفت: امسال نیز تحقق دو ماهه نخست سال شهرداری امیدوار کننده است به طوری که ۵۸ درصد بودجه تحقق یافته و این مبلغ آمار در مقایسه با سال پیش، سه برابر افزایش یافته است.

باغبان افزود: هر ماه آمار درآمد و هزینه شهرداری در اولین فرصت به کمیسیون بودجه ارسال می شود و این آمار به صورت سه ماهه نیز به صحن شورا ارائه می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با اشاره به تعرفه عوارض محلی این موضوع را از مهم ترین اقدامات کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد و گفت: این  کار باید بر اساس قانون و با بررسی دقیق صورت گیرد.

علی نوای باغبان با ابراز رضایت از عملکرد بودجه ای شهرداری گفت: برای اولین بار شهرداری به ذخیره حساب متمرکز سهم سه درصدی از درآمد عمل کرده است.

وی در پایان  کارت منزلت هوشمند را یکی دیگر از طرح های مهم دانست و خواستار پیگیری این موضوع از سوی شهردار تبریز شد.