اجرای طرح‌های توسعه شهری با همکاری دوجانبه شهرداری و شرکت برق
اجرای طرح‌های توسعه شهری با همکاری دوجانبه شهرداری و شرکت برق
شهرداری شهرکرد و شرکت توزیع نیروی برق استان با توافقاتی آمادگی خود برای اجرای طرح‌های توسعه شهری را اعلام کردند.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در جلسه‌ای با مجید فرحزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان درخصوص همکاری دوجانبه جهت اجرای طرح‌های توسعه شهری توافق کردند.

واحدیان گفت: در این جلسه مقرر گردید ادامه دیوار پست برق واقع در بلوار رهبر تا قبل از شروع بارش‌ها با همکاری شرکت توزیع نیروی برق انجام شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اجرای عملیات عمرانی از بلوار آیت‌الله دهکردی تا چهارراه هواپیمایی، مقرر گردید شرکت توزیع نیروی برق درخصوص بهینه‌سازی و روشنایی معبر مذکور اقدامات لازم را در اسرع وقت به عمل آورد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: همچنین درخصوص عقب نشینی دیوار ضلع شرقی ساختمان اداره برق واقع در بلوار فردوسی شمالی با انعقاد توافق نامه فی ما بین دو اداره مقرر گردید سریعا آزادسازی صورت پذیرد.

وی گفت: بهبود هرچه بیشتر زیبایی محیط و مبلمان شهری با هدف افزایش رفاه و نشاط شهروندی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی مدیریت شهری است که در این راستا بهبود زیرساخت‌های مرتبط با نورپردازی محیطی، برنامه‌ریزی و طراحی سامانه‌های پایش مصرف انرژی در تاسیسات شهری، جانمایی، ارتقای کیفی و بهبود ایمنی در نورپردازی و آذین بندی های شهر از مواردی است که می‌طلبد توسط شرکت توزیع نیروی برق استان در دستور کار قرار گیرد.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری
  • منبع خبر : آرامانشهر چهارمحال و بختیاری