آخرین وضعیت خیابان‎‌ها و معابر شهر اصفهان پس از بارش رگباری امشب
آخرین وضعیت خیابان‎‌ها و معابر شهر اصفهان پس از بارش رگباری امشب

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، امیرحسین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران رحمت الهی در شهر اصفهان، اکیپ ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر مستقر شده است. وی با بیان اینکه امروز شاهد بارش پاییزی و رگبار محلی در بعضی نقاط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

امیرحسین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران رحمت الهی در شهر اصفهان، اکیپ ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر مستقر شده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد بارش پاییزی و رگبار محلی در بعضی نقاط شهر اصفهان بودیم که در قسمت جنوب غرب، غرب و شمال غرب محدوده خیابان امام خمینی (ره) و سه راه سیمین میزان بارش‌های رگباری بیشتر بود، افزود: با توجه به اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری و جلوگیری از موارد آب‌گرفتگی و خطرات احتمالی، علی‌رغم بارندگی خوبی که امشب شاهد آن بودیم، تنها چهار مورد آب‌گرفتگی گزارش شد که در لحظه با حضور به‌موقع نیروهای ستاد سیل اقدامات لازم برای رفع نقاط آبگرفتگی انجام شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، احتمال بارندگی و رگبار محلی عصر روزهای پنجشنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم آبان ماه نیز وجود دارد، از این‌رو اکیپ‌های خدمات شهری و مدیریت بحران در هر لحظه آمادگی لازم را دارند تا همه از بارش باران رحمت الهی استفاده خوبی ببرند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه آب‌گرفتگی موارد را به ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند تا همکاران ما در مناطق پانزده‌گانه نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.