۷ اثر از منطقه ۱۵ برای دور نهایی گنجینه‌های شهر برگزیده شدند
۷ اثر از منطقه ۱۵ برای دور نهایی گنجینه‌های شهر برگزیده شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر گفت: در آیین اختتامیه نخستین رویداد استعداد یابی گنجینه های شهر تهران که در ایوان شمس برگزار شد، ۷ نفر از هنرمندان کانون سالمندان باب الرضای تهران به مرحله نهایی گنجینه های شهر تهران راه یافتند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی مالمیر گفت: در آیین اختتامیه نخستین رویداد استعداد یابی گنجینه های شهر تهران که در ایوان شمس برگزار شد، ۷ نفر از هنرمندان کانون سالمندان باب الرضای تهران به مرحله نهایی گنجینه های شهر تهران راه یافتند.

وی افزود: با انتخاب ۹۰ اثر برتر؛ استعدادهای برتر سالمند در گنجینه های شهر معرفی شدند که ۷ اثر برتر آن متعلق به هنرمندان منطقه ۱۵ بود.

مالمیر گفت: در نخستین جشنواره بیش از ۴۶ اثر در منطقه ۱۵ انتخاب و به دبیرخانه جشنواره ارسال که در نهایت ۱۵ اثر به مرحله ی نیمه نهایی و از این تعداد ۷ اثر با رای هیات داوران به مرحله نهایی راه یافت و با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شدند.

وی ادامه داد: مریم دشستانی از محله ابوذر در رشته صنایع دستی (بافتنی)، محبوبه بختیاری از محله مینابی در رشته صنایع دستی (فرش و گلیم)، فاطمه چاهه از محله افسریه جنوبی در رشته صنایع دستی، سهراب نوذری از محله خاورشهر در رشته ورزشی، مرضیه اقبالی از محله ابوذر در رشته ورزشی (آمادگی و جسمانی)، معصومه سلیمانی فر از محله ابوذر در رشته ورزشی (آمادگی وجسمانی) و طاهره کریملو از محله کیانشهر شمالی در رشته نقاشی از هنرمندان منطقه ۱۵ بودند که با رای داوران به مرحله نهایی راه یافتند.

آیین اختتامیه نخستین رویداداستعدیابی گنجینه های شهر تهران با حضور مدیران شهرداری و دبیرکل کانون جهان دیدگان تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد.

انتهای پیام/