۵۰۰ کارگاه آموزشی تعالی شهروند با حضور بیش از ۱۸ هزار شهروند منطقه ۱۹ برگزار شد
۵۰۰ کارگاه آموزشی تعالی شهروند با حضور بیش از ۱۸ هزار شهروند منطقه ۱۹ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه اظهار کرد: این کارگاه‌ ها در۸ محور اصلی کاهش آسیب های اجتماعی، حقوق و تکالیف شهروندی، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، مهارت ها و سبک زندگی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه اظهار کرد: این کارگاه‌ ها در۸ محور اصلی کاهش آسیب های اجتماعی، حقوق و تکالیف شهروندی، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، مهارت ها و سبک زندگی، آپارتمان نشینی و مهارت های شهروندی اجرا شده است.

این مسئول در خصوص راه اندازی ۱۳ کانون نوجوانان در محلات منطقه به جذب ۵۴۰ عضو در محلات به تفکیک دختر و پسر، برگزاری مجمع عمومی محله ای، ناحیه ای و منطقه ای و انتخاب دبیر کانون نوجوانان و برگزاری نشست رشد و تعالی با سخنرانی حجت الاسلام محمد برمایی اشاره کرد.

یکی از آیتم های آداب شهروندی طرح فرهنگ آپارتمان نشینی است که فرهادی در این خصوص بیان کرد: این طرح با شعار همسایه هم در ۲محله پایلوت شکوفه و دولتخواه جنوبی با محور های مدیریت و کاهش پسماند، مشارکت و همسایگی، قوانین و حریم خصوصی، ایمنی شهری تولید و انتشار محتوای آموزشی اجرا شده است.

شهردار منطقه با اشاره به وجود ۱۳۲ باب مدرسه در ۱۶۴ شیفت خاطر نشان کرد: طرح حمایت از مدارس با رفع نواقص عمرانی در ۲۵ مدرسه، کمک به تجهیز ۸۰ مدرسه و اجرای فعالیت های ورزشی و برنامه ای در ۸۴ مدرسه انجام شده است .

همچنین بیست و سومین دوره انتخابات طرح شهردار مدرسه در ۲۰ مدرسه با مشارکت بیش از ۶۸۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس مجری طرح برگزار شده است.

فرهادی درباره شهر دوستدار کودک به آموزش والدین (کودک و خانواده) در قالب ۵۷ کارگاه، برپایی ۶۰ اردوی شهر در دست بچه ها، ۲۴ دوره مسابقات شهروندی و اجرای ۵۲ مورد نمایش عروسکی و آموزشی اشاره کرد.

انتهای پیام /