برای ساخت بازار میوه در منطقه ۱۴ شهرداری ۳ نقطه جانمایی شده است
برای ساخت بازار میوه در منطقه ۱۴ شهرداری ۳ نقطه جانمایی شده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور صبح امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در آئین کلنگ‌زنی و احداث بازار بزرگ میوه و تره‌بار منطقه ۱۴ با اعتبار ۲۷ میلیارد تومانی اظهار کرد: ایجاد بازار میوه و صیفی‌جات بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، به‌منظور تنظیم بازار و با هدف ارائه محصولات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور صبح امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در آئین کلنگ‌زنی و احداث بازار بزرگ میوه و تره‌بار منطقه ۱۴ با اعتبار ۲۷ میلیارد تومانی اظهار کرد: ایجاد بازار میوه و صیفی‌جات بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، به‌منظور تنظیم بازار و با هدف ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب از آغاز سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه «آیت» سومین بازار میوه است که عملیات احداث آن در منطقه ۱۴ آغاز می‌شود، افزود: در منطقه پنج در سپاهان‌شهر احداث بازارچه میوه آغاز شده و اواخر آذر به پایان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموعه شهید کشوری (محدوده منطقه شش شهرداری) نیز چنین بازار میوه‌ای در دست ساخت است که پایان این ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

ماه‌آورپور ادامه داد: برای ساخت بازار میوه در منطقه ۱۴، سه نقطه جانمایی شده است، در این راستا محدودیت‌های ترافیکی و اصول شهرسازی رعایت شده است و امروز یکی از این پروژه‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: احداث دو بازار دیگر نیز در منطقه ۱۴ به صورت هم‌زمان آغاز می‌شود که امیدواریم تا قبل از نوروز پیش رو این سه بازار در منطقه ۱۴ به بهره‌برداری برسد.