دریافت ۳۴۵ اثر از شرکت‌کنندگان نخستین جشنواره ملی «صدای شهر»
دریافت ۳۴۵ اثر از شرکت‌کنندگان نخستین جشنواره ملی «صدای شهر»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه از بیست‌وپنجم مرداد ماه سال جاری فراخوان نخستین جشنواره ملی رادیویی «صدای شهر» منتشر شد، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم و درخواست شرکت کنندگان مهلت اصلی این جشنواره که تا سی ام شهریور بود تا چهاردهم مهرماه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه از بیست‌وپنجم مرداد ماه سال جاری فراخوان نخستین جشنواره ملی رادیویی «صدای شهر» منتشر شد، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم و درخواست شرکت کنندگان مهلت اصلی این جشنواره که تا سی ام شهریور بود تا چهاردهم مهرماه تمدید شد.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره افزود: در سال جاری نخستین جشنواره ملی و رادیویی با محوریت روابط اجتماعی، اطلاع رسانی، زیباسازی شهری، حمل‌ونقل عمومی و ترافیک، شهرسازی و خدمات شهری، در سطح ملی و در دو بخش حرفه‌ای و مردمی با همکاری شهرداری اصفهان و صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد؛ در این راستا اطلاع‌رسانی‌ها از طریق شهرداری‌های کلان‌شهرها و همچنین صدا و سیمای مراکز استان‌ها و سایت‌های خبری صورت گرفت و استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آمد.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان تصریح کرد: ۳۴۵ اثر از همه استان‌های کشور دریافت شد که ۱۸۰ اثر جز بخش حرفه‌ای و بقیه آثار مربوط به بخش مردمی بود.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره ملی رادیویی «صدای شهر» با حضور مدیران و هنرمندان کشوری و استانی برای شرکت‌کنندگان و برگزیدگان، همچنین عموم مردم با حضور مسئولان و هنرمندان کشوری برگزار خواهد شد.

غضنفری اضافه کرد: نتایج اولیه داوری‌ها و کاندیدای این جشنواره اواسط آبان‌ماه اعلام می‌شود و تاریخ دقیق اختتامیه در خبرهای بعدی متعاقباً اعلام می‌شود.

وی گفت: امیدواریم این جشنواره گامی برای گسترش فرهنگ شهروندی بین همه مردم ایران و کمک به مدیریت شهری جهت فواصل مختلف مدیریتی باشد و در سال‌های آینده شاهد برگزاری مجدد هر چه بهتر این جشنواره باشیم.