۳۳ اثر دومین سوگواره عکس عاشورایی در گالری پردیس کوثر به نمایش درآمد
۳۳ اثر دومین سوگواره عکس عاشورایی در گالری پردیس کوثر به نمایش درآمد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور امروز _شنبه نهم دی_ در حاشیه اختتامیه دومین سوگواره عکس عاشورایی اظهار کرد: دومین سوگواری عکس عاشوراییان از پایان تیر ۱۴۰۲ پس از ایام محرم آغاز شد و تا اربعین حسینی آثار مختلف در دو قالب دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه حدود ۷۵۰ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور امروز _شنبه نهم دی_ در حاشیه اختتامیه دومین سوگواره عکس عاشورایی اظهار کرد: دومین سوگواری عکس عاشوراییان از پایان تیر ۱۴۰۲ پس از ایام محرم آغاز شد و تا اربعین حسینی آثار مختلف در دو قالب دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه حدود ۷۵۰ به دبیرخانه ارسال شد.

وی با اشاره به تعداد برگزیدگان جشنواره افزود: پس از انجام داوری در بخش دوربین حرفه‌ای دو نفر برگزیده و ۱۴ عکس برای نمایشگاه انتخاب شدند؛ همچنین در بخش تلفن همراه س نفر برگزیده و ۱۹ عکس به نمایشگاه راه یافتند و در مجموع ۳۳ اثر برای نمایشگاه انتخاب و در گالری پردیس فرهنگی کوثر به نمایش گذاشته شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با تاکید بر استقبال خوب از دومین سوگواره عکس عاشورا گفت: با توجه به بافت سنتی و مذهبی منطقه با ۸۹ هیئت مذهبی در دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری امام حسین (ع)، این منطقه پس از مناطق ۳ و ۱، بیشترین هیئت‌های مذهبی را دارد.

نظری‌پور تصریح کرد: پس از ۱۰ سال وقفه، همکاران فرهنگی و هیئت‌های مذهبی منطقه برای برگزاری این برنامه همت کردند که امیدواریم در آینده نیز به طور مستمر ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به مراسم تعزیه اظهار کرد: در اکثر محله‌های منطقه ۱۵ تعزیه به‌طور مداوم در طول سال در مناسبت‌های مختلف و نه‌تنها محرم و صفر برگزار می‌شود و این برنامه جز آداب و رسوم منطقه است.