شهرداری منطقه ۱۵ در طرح « من شهردارم » به عنوان رتبه برتر برگزیده شد
شهرداری منطقه ۱۵ در طرح « من شهردارم » به عنوان رتبه برتر برگزیده شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مراسم تقدیر از دست اندرکاران دومین دوره طرح من شهردارم که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، شهرداری منطقه ۱۵ در دو بخش تیمی و ناحیه ای به لحاظ میزان مشارکت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مراسم تقدیر از دست اندرکاران دومین دوره طرح من شهردارم که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، شهرداری منطقه ۱۵ در دو بخش تیمی و ناحیه ای به لحاظ میزان مشارکت شهروندان در دومین دوره طرح من شهردارم به عنوان رتبه برتر معرفی و تقدیر شد.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ گفت: بدون شک پیشنهاداتی که شهروندان برای بهبود وضعیت زندگی در محله‌های خود ارائه می دهند، سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت محله‌ها دارد و اگر بخواهیم پاسخگوی نیازها باشیم باید اداره شهرمان را بر پایه مشارکت آگاهانه شهروندان تعریف و برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به مشارکت و استقبال چشمگیر شهروندان منطقه ۱۵، در طرح من شهردارم ۲ گفت: ۱۳۸ هزار و ۷۱۷ شهروند با مشارکت در این طرح در رای گیری ۱۷۷ پروژه شهری باب الرضای تهران شرکت و نظرات و پیشنهادات خود را به ثبت رساندند.

شهردار منطقه در ادامه به توضیح میزان مشارکت شهروندان در سطح نواحی منطفه پرداخت و گفت: ناحیه ۳ با مشارکت ۳۹ هزار و ۷۲۶ شهروند، ناحیه یک با میزان مشارکت ۲۵ هزار و ۸۵۴ شهروند و ناحیه چهار با مشارکت ۲۴ هزار و ۱۹۹ شهروند به واسطه میزان بالای مشارکت جایگاه برتر را در بخش نواحی شهر تهران به خود اختصاص دادند.

شهردار منطقه در پایان با اشاره به اینکه “من شهردارم” بخشی از مردمی‌سازی مدیریت شهری است تا همه امکانات شهر در خدمت شهروندان باشد افزود: در مدیریت شهری، مشارکت مردم اصل است و این مشارکت می‌تواند سبب کاهش هزینه و انتخاب درست اولویت‌ها شود. از این رو یکی از محوری‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری تهران، مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم و به ویژه نخبگان است.

آیین تقدیر از دست‌اندرکاران دومین دوره طرح «من شهردارم» با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد و در بخش مناطق برتر به صورت تیمی از محمد شیری شهردار، مهدی پورقاسم معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی و معصومه حیدری‌پارسا مدیر روابط عمومی تقدیر به عمل آمد. همچنین در بخش نواحی برتر نیز از مهدی عبدالحسینی از ناحیه ۳ منطقه ۱۵ تقدیر شد.

انتهای پیام/