۱۶ نقاشی دیواری در معابر جنوب شرق پایتخت نقش بست
۱۶ نقاشی دیواری در معابر جنوب شرق پایتخت نقش بست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه ترسیم تصویر شهدا در محورهای اصلی و محله ها گامی مهم در هویت بخشی به شهر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: به همین سبب ۴ دیوارنگاره  مزین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از شهر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه ترسیم تصویر شهدا در محورهای اصلی و محله ها گامی مهم در هویت بخشی به شهر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: به همین سبب ۴ دیوارنگاره  مزین به تمثال شهدای دفاع مقدس در ۴ نقطه از باب الرضای تهران در مجموع به مساحت ۵۶۶ متر مربع با همکاری اداره زیباسازی منطقه و سازمان زیباسازی شهرداری تهران به اجرا درآمد.

شهردار منطقه ۱۵ عنوان کرد: ۷ تابلوی معبر نیز در نواحی به نام معزز شهیدان سالمی، جامع بزرگی، ترابی، سجادی، کجانی حاجی آبادی، عبدالهی و سیانکی  براساس مصوبه نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران تغییر یافته است.

وی  اضافه کرد: همچنین ۱۲ نقاشی دیواری با طرح های گرافیکی و شهری در مجموع به مساحت ۹۰۰ مترمربع در خیابان خاوران انجام شد.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح سایر اقدامات اداره زیباسازی طی این مدت پرداخت و افزود: اجرای ۷۴ هزار متر مربع رنگ آمیزی مبلمان و المان شهری، اجرای ۲ اثر کاشی کاری در بزرگراه امام علی(ع)، نصب ۶ المان حجمی در بزرگراه امام رضا(ع) و بعثت و نصب ۲ هزار و ۱۴۴ پرچم پایه بلند و کوتاه از جمله این اقدامات است.

شیری گفت: همچنین ۴۰۰ تابلوی شناسایی معابر و پلاک منازل طی بازدیدهای انجام شده یا به درخواست شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(+۱۳۷)  شناسایی و نصب شد.

انتهای پیام/