انجام ۴۸ ساعت عملیات برف‌روبی مداوم در منطقه۲
انجام ۴۸ ساعت عملیات برف‌روبی مداوم در منطقه۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به اینکه برفروبی مداوم در حال اجراست گفت: از صبح روز یکشنبه نیروها و ماشین آلات ستاد برف روبی منطقه  طبق برنامه ریزی های منسجم قبلی در مکانهای پیش بینی شده حضور یافتند و از ساعت‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اشاره به اینکه برفروبی مداوم در حال اجراست گفت: از صبح روز یکشنبه نیروها و ماشین آلات ستاد برف روبی منطقه  طبق برنامه ریزی های منسجم قبلی در مکانهای پیش بینی شده حضور یافتند و از ساعت‌های آغازین بارش برف عملیات برفروبی و یخ زدایی کلید خورد.

وی با بیان اینکه همکاران نیروی انسانی و ماشین آلات به صورت پیوسته در حال برفروبی و یخ زدایی هستند، افزود: براساس اولویت بندی صورت گرفته در مرحله نخست برفروبی معابر اصلی و بزرگراهی انجام و درمرحله دوم عملیات برف روبی معابر فرعی در حال انجام است.

صالحی با اشاره به ادامه بارش برف عنوان کرد: برخی مسیرها و معابر با توجه به حساسیت و شیب دار بودن برخی معابر در چندین نوبت و سه تا چهار بار برف‌روبی انجام شد.

شهردار منطقه۲ با تاکید بر عدم توقف در عملیات برفروبی گفت: با توجه به پیش بینی بارشها و شدت بارشها تا آخر هفته تمام امکانات شهرداری اعم از نیروی انسانی و ماشین آلات در اختیار عملیات برفروبی خواهند بود.

انتهای پیام/