۱۵۰۰ درخواست لکه‌گیری آسفالت در منطقه ۷ اصفهان انجام شد
۱۵۰۰ درخواست لکه‌گیری آسفالت در منطقه ۷ اصفهان انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حجم آسفالتی معادل ۳۰۰ میلیارد ریال در سطح این منطقه اجرا شده است، اما همچنان درخواست‌های شهروندان در حوزه آسفالت معابر به اداره عمران این منطقه ارائه می‌شود که در مسیر پیگیری آن‌ها هستیم. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حجم آسفالتی معادل ۳۰۰ میلیارد ریال در سطح این منطقه اجرا شده است، اما همچنان درخواست‌های شهروندان در حوزه آسفالت معابر به اداره عمران این منطقه ارائه می‌شود که در مسیر پیگیری آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به ۱۵۰۰ درخواست لکه‌گیری آسفالت در منطقه هفت شهرداری اصفهان که از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت شده بود، افزود: با هدف جلب رضایت شهروندان و با توجه به وسعت منطقه چندین تیم اجرای لکه‌گیری در سطح این محدوده، مشغول به فعالیت هستند که تا کنون پنج هزار مترمربع از موارد ذکر شده با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال پوشش داده شده است.

۱۵۰۰ درخواست لکه‌گیری آسفالت در منطقه ۷ اصفهان انجام شد

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به گزارش‌های مردمی، بیش از ۳۰۰ مورد لایروبی و حفر چاه باران برای دفع آب‌های سطحی در معابر و گذرهای منطقه اجرا شده است که طی ۹ ماه گذشته بیش از ۱۹ میلیارد ریال برای انجام این عملیات‌ها هزینه شده است.

سلطان‌آقایی تصریح کرد: با محوریت درخواست‌های مردمی ۵۰۰ مورد از تعمیرات جداول و پیاده‌روهای منطقه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد توسط همکاران اداره عمران این منطقه پیگیری و انجام شده است.

۱۵۰۰ درخواست لکه‌گیری آسفالت در منطقه ۷ اصفهان انجام شد

وی افزود: با نظر مساعد شهردار اصفهان و پیگیری‌های انجام شده، عملیات اجرای آسفالت در سطح معابر فرعی محله کم‌برخوردار شهرک ولی‌عصر (عج) نیز با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حال اجرا است که وسعتی حدود ۴۰ درصد معابر فرعی این شهرک را پوشش داده است.