گام‌های مطلوب مدیریت شهری برای اعتلای ورزش همگانی تبریز
گام‌های مطلوب مدیریت شهری برای اعتلای ورزش همگانی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری گام های موثر و مطلوبی برای اعتلای ورزش‌های همگانی برداشته شده است. به گزارش شهریار، پرویز هادی در اختتامیه نخستین دور از مسابقات بین المللی  هنر امداد و نجات ورزشی اظهار کرد: در دو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری گام های موثر و مطلوبی برای اعتلای ورزش‌های همگانی برداشته شده است.

به گزارش شهریار، پرویز هادی در اختتامیه نخستین دور از مسابقات بین المللی  هنر امداد و نجات ورزشی اظهار کرد: در دو سال اخیر در حوزه ورزش های همگانی قدم های مطلوبی برای اعتلای ورزش تبریز برداشته شد به طوری که در سال جاری بخش قابل توجهی از بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای حوزه ورزش اختصاص داده شده است.

وی با قدردانی از مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در برگزاری این مسابقات افزود: اقدامات خوبی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در حال رقم خوردن است به طوری که در صورت امضا تفاهم نامه، تبریز در بهمن سال جاری میزبان مسابقات جهانی کشتی پهلوانی خواهد بود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه ۵۵ پروژه ورزشی شهرداری تبریز در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: از یعقوب هوشیار شهردار ورزشی تبریز و مدیران این حوزه جهت اهتمام جدی در توسعه و ترویج امر خطیر ورزش و نشاط افزایی بین جوانان قدردانی می کنیم.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر تبریز، بر اساس تقویم برنامه های فرهنگی و ورزشی تدوین شده برای سال جاری ۵۵۰ برنامه ورزشی در مناطق مختلف سطح شهر اجرا خواهد شد.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی هنر و امداد و نجات ورزشی (استراگوس) در دو گروه انفرادی و تیمی با حضور تیم‌های تیم ملی ایران، عراق سوریه، افغانستان و تیم آتش‌نشانی تبریز برگزار شد.

این مسابقات توسط باشگاه ورزشی شهرداری تبریز و مشارکت تربیت بدنی شهرداری منطقه ۲ برگزار شد و با قهرمانی تیم ملی ایران و نائب قهرمانی تیم تبریز پایان یافت و آتش نشانان تبریز بالاتر از همتایان عراق، سوریه و افغانستان قرار گرفتند.

اولین دوره مسابقات امداد و نجات در دو بخش تیمی و انفرادی و حضور تیم هایی از عراق، سوریه و افغانستان و شرکت دو تیم از ایران با جانمایی ۳۰ مانع، روز گذشته با میزبانی شهرداری تبریز در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی به عنوان اولین رویداد بین المللی تاریخ فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی برگزار شد و تیم تبریز توانست به عنوان نائب قهرمانی این رقابت ها دست یابد.