تشریح برنامه های هفته درختکاری/ مراکز سیار توزیع نهال رایگان مشخص شد
تشریح برنامه های هفته درختکاری/ مراکز سیار توزیع نهال رایگان مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا عاقلی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، از اجرای ویژه برنامه های هفته درختکاری در تمامی مناطق دهگانه کرج خبر داد و گفت: در طول ایام این هفته در تمامی مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج مراسم جشن درختکاری و توزیع رایگان نهال انجام می‌شود. رئیس سازمان سیما، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا عاقلی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز، از اجرای ویژه برنامه های هفته درختکاری در تمامی مناطق دهگانه کرج خبر داد و گفت: در طول ایام این هفته در تمامی مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج مراسم جشن درختکاری و توزیع رایگان نهال انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج محل برگزاری جشن متمرکز روز درختکاری امسال را دهکده تفریحی گردشگری باغستان معرفی کرد و گفت: مراسم جشن روز درختکاری روز سه شنبه  ١۵ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ به صورت عمومی در محل بوستان بزرگ باغستان مجاور باغ شهدا برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه توزیع نهال رایگان همه روزه در هفته درختکاری از روبروی سازمان سیما منظر کرج(پارک ایران زمین) انجام میشود توضیح داد: در هفته درختکاری هر یک از مناطق۱۰گانه یک روز میزبان جشن و توزیع نهال رایگان بین شهروندان خواهند بود و شهروندان می‌توانند بر اساس جدول اطلاع رسانی شده از ایستگاه‌ها و غرفه‌های سیار منتخب در سطح مناطق ده گانه نهال رایگان دریافت کنند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ و نگهداری درخت از کاشت آن مهم‌تر است، اضافه کرد: با حضور کارشناسان فضای سبز در مراکز توزیع نهال، ارائه مشاوره رایگان و بروشورهای آموزشی به مردم برای انتخاب گونه مناسب نهال و شکل و نحوه کاشت و نگهداری نیز صورت می‌گیرد.

عاقلی با تاکید بر ضرورت و اهمیت صیانت از محیط زیست و تلاش برای گسترش فضای سبز در کلانشهر کرج، دستیابی به این مهم را نیازمند مشارکت همه دستگاههای اجرایی مرتبط دانست و افزود: مجموعه شهرداری کرج از مشارکت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و دوستدار محیط زیست برای همکاری و نقش آفرینی در این رویداد بزرگ استقبال می کند و در تمامی برنامه های امسال حضور دانش آموزان و موسسات فرهنگی و سازمانهای مردم نهاد پررنگ خواهد بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توزیع نهال و داشتن اهتمام بر کاشت درخت و حفظ فضای سبز در تمام طول سال را برای داشتن شهری زیبا و سرسبز مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم یک هم افزایی و همکاری جدی بین مردم و مسئولین را می‌طلبد که امیدواریم با مشارکت شهروندان محقق شود.

تشریح برنامه های هفته درختکاری/ مراکز سیار توزیع نهال رایگان مشخص شد

تشریح برنامه های هفته درختکاری/ مراکز سیار توزیع نهال رایگان مشخص شد

منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲