کوی سنجران تبریز ساماندهی می‌شود
کوی سنجران تبریز ساماندهی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در جلسه شهردار منطقه ۸ با حضور روئسای کمیسیون های شهرسازی و معماری و عمران وترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، در خصوص اجرای پروژه ساماندهی کوی سنجران تبادل نظر شد. به گزارش شهریار، در این جلسه، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸، گزارشی تفصیلی در خصوص طرح ساماندهی کوی سنجران و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در جلسه شهردار منطقه ۸ با حضور روئسای کمیسیون های شهرسازی و معماری و عمران وترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، در خصوص اجرای پروژه ساماندهی کوی سنجران تبادل نظر شد.

به گزارش شهریار، در این جلسه، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸، گزارشی تفصیلی در خصوص طرح ساماندهی کوی سنجران و پروژه باروی تبریز ارائه داده و این پروژه را یکی از پروژه های بازآفرینی شهری دانست که در بافت فرسوده شهری تبریز اجرا می شود.

وی با اشاره به وسعت این پروژه گفت: در راستای ساماندهی کوی سنجران،پروژه باوری تبریز به وسعت ۶۰ هزار متر مربع اجرایی میشود که یک پروژه باز آفرینی شهری در منطقه کم برخوردار شهر محسوب شده و جهت ساماندهی و احیاء بافت فرسوده سنجران اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ در ادامه از تملک سی درصدی املاک واقع در پروژه خبر داده و اعلام کرد در حال رایزنی برای تملک و تخریب املاک باقی مانده جهت آغاز عملیات اجرایی پروژه هستیم که امیدواریم با حمایت شهرداری تبریز و اعضای محترم شورای شهر تا پایان سالجاری تملک املاک واقع در پروژه را به اتمام رسانیم.

فریدون بابایی اقدم رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر نیز بر لزوم تعیین تکلیف نهایی پروژه سنجران تاکید و خواستار رفع مشکلات بوجود آمده برای اهالی بر اثر تملک و تخریب املاک واقع در پروژه شد.

وی افزود: یک سوم باروی تبریز را تملک کرده‌ایم اما دو سوم آن هنوز باقی مانده است که لازم است در راستای تکمیل آن اقدامات لازم از سوی شهرداری تبریز انجام پذیرفته و باید با تعریف منابع و تزریق بودجه این موضوع را پیگیری کنیم.

روح اله رشیدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تبریز نیز در این جلسه بر لزوم رفع مشکلات موجود در کوی سنجران که موجب نارضایتی اهالی شده تاکید داشته و از تعریف بودجه مجزا برای تداوم تملک و تکمیل پروژه در سال آینده خبر داد.