کاشت ۳۰ هزار شمشاد طلایی در چهارباغ عباسی
کاشت ۳۰ هزار شمشاد طلایی در چهارباغ عباسی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رمضان ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضای سبز گذر چهارباغ عباسی در حال ساماندهی است و همانطور که شهروندان شاهد هستند، حدود ۶۰ هزار گل پاپیتال در سطح چهارباغ عباسی کاشته شده است. وی افزود: واکاری‌ها و درختکاری‌های چهارباغ عباسی در حال تکمیل است و کنده‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رمضان ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضای سبز گذر چهارباغ عباسی در حال ساماندهی است و همانطور که شهروندان شاهد هستند، حدود ۶۰ هزار گل پاپیتال در سطح چهارباغ عباسی کاشته شده است.

وی افزود: واکاری‌ها و درختکاری‌های چهارباغ عباسی در حال تکمیل است و کنده‌های درختان قدیمی به‌طور کامل پاکسازی شده‌اند و روز به روز فضای سبز چهارباغ را زیباتر می‌کند.

کاشت ۳۰ هزار شمشاد طلایی در چهارباغ عباسی

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در چهارباغ عباسی حدود ۳۰ هزار شمشاد طلایی کاشته شده است و در آینده نیز گل فصل کاشت خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای زیبایی و لطافت بیشتر، نظافت و شست‌وشوی گذر فرهنگی چهارباغ عباسی به‌صورت روزانه انجام می‌شود.

کاشت ۳۰ هزار شمشاد طلایی در چهارباغ عباسی

وی ادامه داد: برگ‌های پاییزی موجب می‌شود که درختان حالت رنگین پیدا کنند و زیبایی خاصی به چهارباغ ببخشد، از این‌رو سعی می‌کنیم برگ‌های که از درختان می‌ریزد، روی سطح گذر تاریخی چهارباغ بماند تا شهروندان از دیدن این فضای زیبا و صدای خرد شدن برگ‌های پاییزی زیر پاها، لذت ببرند.