سالن ورزشی چند منظوره در بیلانکوه احداث می‌شود
سالن ورزشی چند منظوره در بیلانکوه احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ از اجرای عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره واقع در بیلانکوه ورودی پارک شمس تبریزی با اعتبار تقریبی ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: در راستای اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز مقرر شد شهرداری منطقه ۱ حدود ۲۵ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ از اجرای عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره واقع در بیلانکوه ورودی پارک شمس تبریزی با اعتبار تقریبی ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: در راستای اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز مقرر شد شهرداری منطقه ۱ حدود ۲۵ سالن ورزشی چند منظوره را در شهر تبریز و عمدتا در مناطق کم برخوردار احداث کند.

وی افزود: تعداد ۱۲ سالن ورزشی از بین ۲۵ سالن وارد فاز عملیاتی شده که توسط پیمانکاران حوزه‌های عمرانی منطقه هم اکنون اجرا می‌شود.

شاهوردی افزود: یکی از این سالن‌ها در مسیر بیلانکوه ورودی پارک شمس تبریزی واقع شده که دارای دو سالن بزرگ به ابعاد ۴۴ متر در ۲۱/۵ متر و سالن کوچک به ابعاد ۲۶ متر در ۱۷/۵ متر است که با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال هم اکنون در حال احداث بوده که شاهد پیشرفت قابل توجهی در این پروژه ها هستیم.